spnh Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Heisann, spillet jeg snakker om er en 10-20 år gammelt så det kan umulig fryse pga jeg har for dårlig maskinvare. På denne nye pcn det fryser på, har jeg fått fikset en slags kompabilitets greie til spillet, som gjør at jeg kan spille det, men etter noen minutter fryser spillet helt og jeg på ctrl alt del for å komme meg ut. Er det noen som kan hjelpe meg, vite hva problemet er og også forhåpentligvis også løse problemet? Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Har du prøvd å høyreklikke på spillet å velg "Kjør som administrator" ? Lenke til kommentar
fmc77899 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 du må kanskje kjøre spillet i dosbox pga de er veldig gammle spill. Har selv hatt store problemer med kompabilitet i eldre spill. du kan prøve å søke på spillet og hvordan man installerer det i dosbox:) Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 kanskje et dumt spm. men har du skjermkort? Jeg hadde samme problemet bak i de gamle dager da jeg ikke hadde peiling på pc så jeg fikk en kompis til å sjekke den og jeg hadde ikke skjermkort. Hvis du har skjermkort ville jeg kanskje sett etter en oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå