InnFjording Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hei eg er ein gut som snart skal flytte inn i ny leilighet i Ålesund. Eg ser derfor etter ein TV som eg kan ha i denne leiligheta, men grunna stramt Lærling-budsjett så treng eg ein tv til under 4000. Eg har nokre ting som det er nødvendig at dette aparatet har : Innebygd Riks-TV mottakar Minimum 2 HDMI Inngangar USB (sjølv om dette ikkje er eit must) og Fjernkontroll Eg kjem til å sitte rundt 3-4 meter frå TVen. Det er lyskjelde frå sida (vindauge), men dette skal dekkast opp av persiener eller rullegardin (forslag for best utestenging av lys?). Det var all informasjonen eg har til no. Takker for alle svar InnFjording Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 jeg ser at det kan være en utfording å finne noe som dette på google, og at det kan være tidkrevende og kjedelig å gå innom alle fysiske butikker samt søke på alle nettbutikker enkeltmessig. jeg anbefaler derfor at du prøver prisguide.no:tv Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Har brukt dette, men ser etter anbefalinga. Folk som har prøvd og sett bilde/byggekvalitet på tven. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hvilken størrelse tenker du å ha? Hva skal Tv-en brukes til, film, spilling eller bare Tv titting? Til 4000 får du mest Tv ved å kjøpe Plasma, men igjen så er ikke Plasma så lysterke som Lcd/Led så du burde ha mørkt rom. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hva med denne (Sony Bravia 32")? Pluss en sånn en til å putte RiksTV-kortet i. (Da har du litt igjen til popcorn også.) Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 for meg er det helt umulig å komme med anbefalinger når du ikke nevner hva du skal bruke tven (mest) til. og kunne du lagt en tusenlapp til i potten vil jeg si du kan få mye mer tv for pengene. du sier heller ikke noe om størrelse på tven Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 TVen kjem mest til å bli brukt til Film og størrelsen er mellom 32-47 med tanke på avstand til tven. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Her har du en god Tv ,storebroren til den her Tv-en ble kåret til best i test av Lyd & bilde Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Kim: Den såg meeegeet, lekker ut Veit du tilfeldigvis kor lenge eit tilbod hos Dustin varer og kafor leveringstid dei har? Slik at eg har eit tidsrom å forholde meg til om eg skulle bestille. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg skulle kjøpe 46" samme merke, men fikk beskjed om at den var utgått. Tror det varer så lenge lageret rekker siden det er fjorårets modell. Leveringstid kommer litt ann på hvor i landet du bor. Levering til Troms og Finnmark tar nok 1 uke + Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg skulle kjøpe 46" samme merke, men fikk beskjed om at den var utgått. Tror det varer så lenge lageret rekker siden det er fjorårets modell. Leveringstid kommer litt ann på hvor i landet du bor. Levering til Troms og Finnmark tar nok 1 uke + Haurest bra ut, skal sjå om eg bestiller denne til helga ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå