skulegutan Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hei, lurer på om pensjonstrekket trekkes 2% av Brutto månedslønn? Takker for svar Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 hva med å google. du finner faktisk svaret fortere der en å poste her. jeg vet fordi jeg prøvde, og det er så enkelt at jeg heller oppfordrer deg til å finne det selv enn å skrive det her. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hei, lurer på om pensjonstrekket trekkes 2% av Brutto månedslønn? Hva mener du med "pensjonstrekket"? Alle som betaler skatt skal betale trygdeavgift - satsene varierer. (klikk på linken) Denne beregnes av brutto lønnsinntekt. (Egentlig 'personinntekt') Før var det vel vanlig at medlemmer i Statens Pensjonskasse ble trukket 2% av (brutto?) lønn for å finansiere denne pensjonskassen. Jeg vet ikke hvordan det er nå etter pensjonsreformen. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Joda, vi som jobber i det offentlige blir fremdeles trukket 2% av bruttolønnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå