Odesseiron Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Vi har tre eksemplarer å dele ut av det kritikerroste PC-rollespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Endå ein konkurranse er vel bare å håpe på at dette er den gangen eg blir vinnaren Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Håper jeg for en gangs skyld vinner:p Enten det, eller så vinner en totalt ukjent person som bare lagde en bruker for å bli med.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er ikke noe krav at man har en forumbruker for å være med i konkurransene, så vidt jeg vet. Håper på å vinne, siden jeg ikke har fått kjøpt dette enda. Vil egentlig kjøpe fra GoG for å støtte CDP direkte, men Nordic Edition er veeldig fin.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nei, er ikno krav. Men, fremdeles suger det når en fyr som bare lager bruker her for å bli med vinner Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nei, er ikno krav. Men, fremdeles suger det når en fyr som bare lager bruker her for å bli med vinner Trenger man å oprette bruker da? No er jeg automatisk logget på hver gang jeg er her, men det er jo bare å skrive navnet og mailadressen. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er ikke noe krav å være bruker på forumet for å delta i konkurransene, men synes det er litt mer stas når en bruker vinner tbh. Lenke til kommentar
nuppenipp Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har dette spillet fra før, så deltar ikke i konkurransen. Men har du det ikke, må du delta. Det er et fantastisk spill Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg deltar, og skal vinne. Rett og slett fordi jeg har hår rundt mine vakre brystvorter. Mmmmmmmmh! Lenke til kommentar
Mysil_Bergsprekk Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Awsome! Håper jeg vinner:D Det hadde vært kult;D Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg deltar, og skal vinne. Rett og slett fordi jeg har hår rundt mine vakre brystvorter. Mmmmmmmmh! Jeg kan avkrefte at dette forbedrer vinnersjansene, selv om det unektelig er en flott ting. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Neimen, fanden da. Jaja, om jeg vinner, så skal jeg uansett takke ihvertfall tre av hårene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Den her gangen vinner jeg Mangler bare en PC som klarer å drive spillet Lenke til kommentar
Sitroner Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Får vel bare krysse fingrene Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Den her gangen vinner jeg Mangler bare en PC som klarer å drive spillet Hahaha... har akkurat oppgradert pcen min jeg, så den funker greit. Må først spille igjennom enern før jeg gyver løs på toern, enten jeg vinner spillet eller ei. Skal ha det uansett. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Den her gangen vinner jeg Mangler bare en PC som klarer å drive spillet Hahaha... har akkurat oppgradert pcen min jeg, så den funker greit. Må først spille igjennom enern før jeg gyver løs på toern, enten jeg vinner spillet eller ei. Skal ha det uansett. I lol'd :!: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Kommer litt ann på hvem som er mottaker Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Nja... njo. Kanskje. Akkurat der er jeg ikke erfaren nok, gamle ørn! Men nå har vi sporet av kraftig. Endret 6. juli 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 "Alt du trenger for å delta er å svare på spørsmålet under, og fylle ut skjemaet så vi vet hvem vi har med å gjøre og hvor premien skal sendes. På grunn av spillets aldersgrense må du være 18 år gammel for å delta." Hvilket skjema, er jo ikke noe skjema her. Regner med de mener ett skjema de vil sende til meg OM jeg vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå