tomsi42 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Rosa sykkel I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Bør så avgjort sees mot sort bakgrund Da får den rosa fargen en egen og inntens glød Ellers liker jeg den argentinske kassen med påskriften La Esperanza Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Hvordan setter jeg sort bakgrunn - det har jeg ikke funnet ut enda. Fant det ut - trykk på sort felt i gråskala stripen - stilig konsept. Endret 6. juli 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hvordan setter jeg sort bakgrunn - det har jeg ikke funnet ut enda. Fant det ut - trykk på sort fel i gråskala stripen - stilig konsept. ...og trykk på knappen "vis/fjern bakgrunn" oppe til venstre i bildet. Da blir det enda stiligere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Bør så avgjort sees mot sort bakgrund Da får den rosa fargen en egen og inntens glød Den er enda bedre i utskrift i A3 ...og trykk på knappen "vis/fjern bakgrunn" oppe til venstre i bildet. Da blir det enda stiligere. Akkurat den biten hadde jeg funnet ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg