Galyrion Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Heisann =) hvordan og når kan jeg ta mopedførerbeviset / moped lappen, når jeg er 16 år? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Først må du jo ha fullført trafikalt grunnkurs. Deretter må du ta den lille opplæringen på moped. Det vil være kjøring i kjøregård, og en langtur. Så må du ta førerprøven på Biltilsynet. Da vil du få bestått eller ikke bestått. Får du bestått, vil du motta en midlertidig førerkort, til førekortet ditt dumper ned i postkassa di. Endret 6. juli 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Galyrion Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Først må du jo ha fullført trafikalt grunnkurs. Deretter må du ta den lille opplæringen på moped. Det vil være kjøring i kjøregård, og en langtur. Så må du ta førerprøven på Biltilsynet. Da vil du få bestått eller ikke bestått. Får du bestått, vil du motta en midlertidig førerkort, til førekortet ditt dumper ned i postkassa di. ok, jeg har igjen den "lille opplæringen på moped" i kjøregården og og langtur, så er jeg ferdig Hvor er det jeg bør "øve" til førerprøven? noen nettsider eller spessielle bøker? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg fikk svært god nytte av Prove.no Andre anbefaler også Teoritentamen.no. Vet dog ikke hvilken som er best, men antar de gir deg relativt like spørsmål. Lenke til kommentar
Galyrion Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg fikk svært god nytte av Prove.no Andre anbefaler også Teoritentamen.no. Vet dog ikke hvilken som er best, men antar de gir deg relativt like spørsmål. ok =) takk... men det er mange som leser fra spesielle bøker? vet du noe om hvilke bøker det er? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hvordan skal en moped føre bevis? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå