RAK-foto Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 - HUNDEN - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Stilig - liker den stramme komposjonen. Synes også at s/h behandlingen ble behagelig med en myk kontrast. 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Dette var ikke bra å legge ut uten tillatelse....om noen kjenner igjen hunden, mener jeg Edit: glemte smilefjesene :) Endret 6. juli 2011 av Erik Nordhagen 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Et godt bilde med glimt i øye Forresten en flott hund Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Dette var ikke bra å legge ut uten tillatelse....om noen kjenner igjen hunden, mener jeg Edit: glemte smilefjesene :) Hei og takk for kommentaren din. Du MENER IKKE at jeg skulle spurt hunden før jeg la ut dette bildet? He, he, he :lol: :lol: Stilig - liker den stramme komposjonen. Synes også at s/h behandlingen ble behagelig med en myk kontrast. Hei og tusen takk for kommentaren din her. Jeg også liker den svake sepiatonen i bildet. RAK-foto Et godt bilde med glimt i øye Forresten en flott hund Takk for ditt konstruktive og utfyllende svar. Bra. RAK-foto :w00t: :w00t: Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Bra sett og tatt! Liker godt sepiatonen eller hva det nå er.... Merkelig, men jeg synes ofte at hunder og eierne er veldig så like...... (slik som her)..... Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Bra sett og tatt! Liker godt sepiatonen eller hva det nå er.... Merkelig, men jeg synes ofte at hunder og eierne er veldig så like...... (slik som her)..... Hei og takk for kommentaren din. Ja, det er Sepiatone det heter. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg