Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 altså, dette spillet har jeg beta testet i litt over 2 måneder nå. for å være helt ærlig om dette spillet og hva jeg syns om dette spillet. westwood studios har nettopp skutt gullfuglen med en kanon. multiplayere, jo, i god gammel stil kjemper dere mot hverandre. cncmode, noe som aldri har blitt prøvd eller gjort før. base mot base. er sinnsykt rått å sette seg inn i en stealth tank og kjøre mot gdi sin base og fyre av. blir aldri lei av det. grafikken er fantastisk, eksplosjonene og alt er vakkert å se på, lydene er utrolig rå og intense. rått å se på recoilen te tanksene når de skyter. men for å være ærlig, dette legger man ikke engang merke til etter 2 min. da er man alt for hekta og opptatt i dette intense og råe spillet. renegade kommer ut med gmax editor, du kan lage så mange mods som du vil, dette vil bli enormt populært. brettene er utrolig store og varierte, det er ikke slik at på hvert brett blir det suksess hvis det lager bruker den spesielle taktikken, her er det noe annet som teller , og som kommer til å bli utrolig gøy i clan matcher. TEAMWORK! alt som teller. er alltid like rått å se når flame tank blir avlevert av et nod transport fly som gjør en rask landing på landingsbanen. gameplayet er fantastisk, kan nesten ikke beskrives med ord, de skryter av de store banene til return to castle wolfenstein, vel, de kan glede seg til dette. større baner enn tribes 2.nam :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå