Anne85 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hallo! Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med å kjøpe Hvitevarer på nett? Jeg har bare brukt www.tretti.no og Expert.no? Men lurte på om noen hadde erfaring med handle på Elkjøp eller andre hvitevarekjeder? Må investere i ny mikro og vill ha noe bra og billig:-) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Eg har aldri handlet hvitevarer på nett, men ser ikke noe problem i å gjøre det. Man må naturligvis ta hensyn til noe dyrere frakt, man må sørge for frakt fra postkontoret selv(eller få den levert på døren) og det er høyere terskel for bruk av angreretten(ettersom man må besørge returfrakt postlegging selv). Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Bruk av Elkjøps nettbutikk medfører ikke nødvendigvis fraktomkostninger. De har Pick-Up point i de fleste (alle?) Elkjøpbutikkene. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg bestilte ny vaskemaskin fra Elkjøp på nett. De hadde weekendtilbud så jeg sparte noen tusen på opprinnelig pris. Det koster litt å få den levert + å ta med den gamle men det var det verdt siden jeg bor oppi etasjene i en blokk. Bare kjør på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå