Gå til innhold

Venter på grønt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer at kravet da var ingen beskjæring, men jeg ser jo nå at det bør skrelles sju pixler i venstre kant, synes ikke det er noe nederlag akkurat.

Kult innspill om å forsøke å vende bildet, det fungerer nok godt for et vestlig publikum som er vant til å lese fra venstre mot høyre:

post-116334-0-51171800-1309954891_thumb.jpg

Men, selvom jeg synes dette bildet har endel abstrakte elementer, så er det noe i meg som skriker "NEEEEI" ved tanken på å forsøke noe sånt, det er jo også på et konkret hjørne av en konkret gate i det herrens år 2011, så det kommer jeg ikke til å gjøre... :nei:

Men, mannen er fullstendig abstrakt og enhver likhet med virkelige personer er tilfeldig og utilsiktet :p

(For meg er han en generell pen mann med dress og paraply, jeg aner ikke hvem han er)

Takk for innspill og tanker! :yes:

Fungerer utmerket for meg! Liker denne typen bilder fra det mer urbane liv.

Beskjæringer er nevnt, tror jeg ville foretrukket å kutte fra ve. og til og med det første nedløpsrøret på veggen. Muligens et kutt i bunn til rett under skosålen til "rainman".... :)

(Og ja, jeg skulle gjerne likt å prøve det kameraet..... ;) )

Takk for innspill SveinMMortensen. Jeg kommer til å ta med meg beskjæringsforslagene og prøve ut litt forskjellig litt seinere på sommeren, tror jeg skal ha en stor print av dette og noen andre gatebilder jeg har tatt i juni.

Vi fra akam har treff ganske ofte, særlig i Oslo og Trondheim, men også andre steder, og da er et slett ikke uvanlig at utstyr byttelånes litt... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...