Gå til innhold

Venter på grønt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer at kravet da var ingen beskjæring, men jeg ser jo nå at det bør skrelles sju pixler i venstre kant, synes ikke det er noe nederlag akkurat.

Kult innspill om å forsøke å vende bildet, det fungerer nok godt for et vestlig publikum som er vant til å lese fra venstre mot høyre:

post-116334-0-51171800-1309954891_thumb.jpg

Men, selvom jeg synes dette bildet har endel abstrakte elementer, så er det noe i meg som skriker "NEEEEI" ved tanken på å forsøke noe sånt, det er jo også på et konkret hjørne av en konkret gate i det herrens år 2011, så det kommer jeg ikke til å gjøre... :nei:

Men, mannen er fullstendig abstrakt og enhver likhet med virkelige personer er tilfeldig og utilsiktet :p

(For meg er han en generell pen mann med dress og paraply, jeg aner ikke hvem han er)

Takk for innspill og tanker! :yes:

Lenke til kommentar

Takk Wasco!

Ja, jeg har faktisk hatt en sterk tendens til å sikte for høyt en stund nå. Ofte mye mer ødeleggende enn her. Jeg skulle gjerne hatt omtrent dobbelt så mange pixler fra skoene og ned til kanten av bildet.

Lenke til kommentar

Fungerer utmerket for meg! Liker denne typen bilder fra det mer urbane liv.

Beskjæringer er nevnt, tror jeg ville foretrukket å kutte fra ve. og til og med det første nedløpsrøret på veggen. Muligens et kutt i bunn til rett under skosålen til "rainman".... :)

(Og ja, jeg skulle gjerne likt å prøve det kameraet..... ;) )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...