kaian Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Venter på grønt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Bra komposisjon, fin fokus/bluring av bakgrunn. Et bakhjul til venstre som muligens kunne vært klonet/kuttet vekk. Ikke noe stor sak, men har du prøvd å speilvende bildet? Er ikke dette han håndballduden på TV2? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg er enig i at en diskret crop hadde gort seg. Men nå vet jeg at bildet stammer fra kaians junifest - der et hans krav var ingen crop Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg er enig i at en diskret crop hadde gort seg. Men nå vet jeg at bildet stammer fra kaians junifest - der et hans krav var ingen crop Hadde jeg visst det, hadde jeg skrevet "uflaks med bakhjulet til venstre" Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Det stemmer at kravet da var ingen beskjæring, men jeg ser jo nå at det bør skrelles sju pixler i venstre kant, synes ikke det er noe nederlag akkurat. Kult innspill om å forsøke å vende bildet, det fungerer nok godt for et vestlig publikum som er vant til å lese fra venstre mot høyre: Men, selvom jeg synes dette bildet har endel abstrakte elementer, så er det noe i meg som skriker "NEEEEI" ved tanken på å forsøke noe sånt, det er jo også på et konkret hjørne av en konkret gate i det herrens år 2011, så det kommer jeg ikke til å gjøre... Men, mannen er fullstendig abstrakt og enhver likhet med virkelige personer er tilfeldig og utilsiktet (For meg er han en generell pen mann med dress og paraply, jeg aner ikke hvem han er) Takk for innspill og tanker! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Enig med resten av kommentaren.... Men jeg synes det ble litt trangt nede ved føttene Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Takk Wasco! Ja, jeg har faktisk hatt en sterk tendens til å sikte for høyt en stund nå. Ofte mye mer ødeleggende enn her. Jeg skulle gjerne hatt omtrent dobbelt så mange pixler fra skoene og ned til kanten av bildet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Fungerer utmerket for meg! Liker denne typen bilder fra det mer urbane liv. Beskjæringer er nevnt, tror jeg ville foretrukket å kutte fra ve. og til og med det første nedløpsrøret på veggen. Muligens et kutt i bunn til rett under skosålen til "rainman".... (Og ja, jeg skulle gjerne likt å prøve det kameraet..... ) Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Takk for innspill SveinMMortensen. Jeg kommer til å ta med meg beskjæringsforslagene og prøve ut litt forskjellig litt seinere på sommeren, tror jeg skal ha en stor print av dette og noen andre gatebilder jeg har tatt i juni. Vi fra akam har treff ganske ofte, særlig i Oslo og Trondheim, men også andre steder, og da er et slett ikke uvanlig at utstyr byttelånes litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg