AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har i løpet av det siste året utviklet gråe ringer/poser under øynene, noe som selvfølgelig ikke er særlig pent for en 17 år gammel gutt, hvor image og utseende er viktigere ennn noen gang. Det gjør jo at man får et slags trøtt, og surt ansikt, og folk kommenterer det og spør om jeg sitter oppe hele natten og ikke sover nok. Det stemmer at jeg har søvnproblemer, men jeg legger meg til veti tid hver dag, også i sommerferien, det vil si ikke senere enn midnatt. Jeg tar også to sovetabletter før jeg legger meg, pluss at rommet mitt er beksvart og at jeg bruker ørepropper. Men selv om jeg er dødstrøtt når effektene fra tablettene treffer inn, så våkner jeg allikavel flere ganger om nettene av uforklarige årsaker. Forstyrrelser om natta, og at jeg våkner av den minste lyd, eller drøm har jeg vært plaget med så lenge jeg husker. Dette er vel et problem som sitter oppe i hodet mitt og som man ikke kan gjøre noen ting med? Er man da dømt til å få poser under øynene når man har slike problemer, selv om man legger seg tidlig og bruker sovemedisiner? Verken mine foreldre, eller noen andre i familien sliter med slike poser under øynene som jeg gjør. Og da regner jeg vel med at jeg ikke har det fordi det er arvelig? Er det ingen kremer man kan kjøpe som kan fjerne posene under øynene? Jeg vil helst unngå å sminke meg hver eneste dag for å skjule dem, jeg har selvsagt lyst til å ha det bort permanent. Så forresten et bilde av meg selv for et par år siden da jeg ikke hadde poser under øynene, jeg så jo mye friskere ut og øynene mine skinte jo. Nå er jeg jo regne narkomanen. Postet av anonym: 0e27bfa107cf49e246ea72ad7bd4b8fd Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har i løpet av det siste året utviklet gråe ringer/poser under øynene, noe som selvfølgelig ikke er særlig pent for en 17 år gammel gutt, hvor image og utseende er viktigere ennn noen gang. Det gjør jo at man får et slags trøtt, og surt ansikt, og folk kommenterer det og spør om jeg sitter oppe hele natten og ikke sover nok. Det stemmer at jeg har søvnproblemer, men jeg legger meg til veti tid hver dag, også i sommerferien, det vil si ikke senere enn midnatt. Jeg tar også to sovetabletter før jeg legger meg, pluss at rommet mitt er beksvart og at jeg bruker ørepropper. Men selv om jeg er dødstrøtt når effektene fra tablettene treffer inn, så våkner jeg allikavel flere ganger om nettene av uforklarige årsaker. Forstyrrelser om natta, og at jeg våkner av den minste lyd, eller drøm har jeg vært plaget med så lenge jeg husker. Dette er vel et problem som sitter oppe i hodet mitt og som man ikke kan gjøre noen ting med? Er man da dømt til å få poser under øynene når man har slike problemer, selv om man legger seg tidlig og bruker sovemedisiner? Verken mine foreldre, eller noen andre i familien sliter med slike poser under øynene som jeg gjør. Og da regner jeg vel med at jeg ikke har det fordi det er arvelig? Er det ingen kremer man kan kjøpe som kan fjerne posene under øynene? Jeg vil helst unngå å sminke meg hver eneste dag for å skjule dem, jeg har selvsagt lyst til å ha det bort permanent. Så forresten et bilde av meg selv for et par år siden da jeg ikke hadde poser under øynene, jeg så jo mye friskere ut og øynene mine skinte jo. Nå er jeg jo regne narkomanen. Postet av anonym: 0e27bfa107cf49e246ea72ad7bd4b8fd Kamerat av meg sverger til brunkrem i ansiktet mot trøtte tryner og fyllesyke. Det ser ut til å funke. Får mer "sunn" farge i ansiktet og sorte ringer og blekhet blir ikke så fremtredende. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har i løpet av det siste året utviklet gråe ringer/poser under øynene, noe som selvfølgelig ikke er særlig pent for en 17 år gammel gutt, hvor image og utseende er viktigere ennn noen gang. Det gjør jo at man får et slags trøtt, og surt ansikt, og folk kommenterer det og spør om jeg sitter oppe hele natten og ikke sover nok. Det stemmer at jeg har søvnproblemer, men jeg legger meg til veti tid hver dag, også i sommerferien, det vil si ikke senere enn midnatt. Jeg tar også to sovetabletter før jeg legger meg, pluss at rommet mitt er beksvart og at jeg bruker ørepropper. Men selv om jeg er dødstrøtt når effektene fra tablettene treffer inn, så våkner jeg allikavel flere ganger om nettene av uforklarige årsaker. Forstyrrelser om natta, og at jeg våkner av den minste lyd, eller drøm har jeg vært plaget med så lenge jeg husker. Dette er vel et problem som sitter oppe i hodet mitt og som man ikke kan gjøre noen ting med? Er man da dømt til å få poser under øynene når man har slike problemer, selv om man legger seg tidlig og bruker sovemedisiner? Verken mine foreldre, eller noen andre i familien sliter med slike poser under øynene som jeg gjør. Og da regner jeg vel med at jeg ikke har det fordi det er arvelig? Er det ingen kremer man kan kjøpe som kan fjerne posene under øynene? Jeg vil helst unngå å sminke meg hver eneste dag for å skjule dem, jeg har selvsagt lyst til å ha det bort permanent. Så forresten et bilde av meg selv for et par år siden da jeg ikke hadde poser under øynene, jeg så jo mye friskere ut og øynene mine skinte jo. Nå er jeg jo regne narkomanen. Postet av anonym: 0e27bfa107cf49e246ea72ad7bd4b8fd Kamerat av meg sverger til brunkrem i ansiktet mot trøtte tryner og fyllesyke. Det ser ut til å funke. Får mer "sunn" farge i ansiktet og sorte ringer og blekhet blir ikke så fremtredende. Om jeg så bruker brunkrem vil ikke det være nok til å skjule alt. For ved nesa så tyter posen utover, temmelig ekkelt eller hva? Så det blir allikavel enn pose under øynene mine bare at den ikke er grå, noe som også synes godt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Jeg har i løpet av det siste året utviklet gråe ringer/poser under øynene, noe som selvfølgelig ikke er særlig pent for en 17 år gammel gutt, hvor image og utseende er viktigere ennn noen gang. Det gjør jo at man får et slags trøtt, og surt ansikt, og folk kommenterer det og spør om jeg sitter oppe hele natten og ikke sover nok. Det stemmer at jeg har søvnproblemer, men jeg legger meg til veti tid hver dag, også i sommerferien, det vil si ikke senere enn midnatt. Jeg tar også to sovetabletter før jeg legger meg, pluss at rommet mitt er beksvart og at jeg bruker ørepropper. Men selv om jeg er dødstrøtt når effektene fra tablettene treffer inn, så våkner jeg allikavel flere ganger om nettene av uforklarige årsaker. Forstyrrelser om natta, og at jeg våkner av den minste lyd, eller drøm har jeg vært plaget med så lenge jeg husker. Dette er vel et problem som sitter oppe i hodet mitt og som man ikke kan gjøre noen ting med? Er man da dømt til å få poser under øynene når man har slike problemer, selv om man legger seg tidlig og bruker sovemedisiner? Verken mine foreldre, eller noen andre i familien sliter med slike poser under øynene som jeg gjør. Og da regner jeg vel med at jeg ikke har det fordi det er arvelig? Er det ingen kremer man kan kjøpe som kan fjerne posene under øynene? Jeg vil helst unngå å sminke meg hver eneste dag for å skjule dem, jeg har selvsagt lyst til å ha det bort permanent. Så forresten et bilde av meg selv for et par år siden da jeg ikke hadde poser under øynene, jeg så jo mye friskere ut og øynene mine skinte jo. Nå er jeg jo regne narkomanen. Postet av anonym: 0e27bfa107cf49e246ea72ad7bd4b8fd Kamerat av meg sverger til brunkrem i ansiktet mot trøtte tryner og fyllesyke. Det ser ut til å funke. Får mer "sunn" farge i ansiktet og sorte ringer og blekhet blir ikke så fremtredende. Om jeg så bruker brunkrem vil ikke det være nok til å skjule alt. For ved nesa så tyter posen utover, temmelig ekkelt eller hva? Så det blir allikavel enn pose under øynene mine bare at den ikke er grå, noe som også synes godt. Jeg har bare prøvd det en gang før, når kameraten min kjøpte det. Jeg er ikke så opptatt av utseende. Selv ser jeg ut som et lik noenganger da jeg er skikkelig B-Menneske. Men tro meg det funker, du får mer farge i fjeset og da synes ikke ringene så godt... Endret 6. juli 2011 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå