roroem Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Av en merkelig grunn så finner jeg ikke drivere til Cnet 11Mbps Wireless LAN PCMCIA Adapter hverken på Cnet sine sider. De driverne som er å finne der for spesielt mitt kort som har nummer CNWLC-811 virker ikke til meg. Har lastet ned flere drivere fra Cnet, men ingen drivere vil godkjenne kortet mitt. Laptopen er en Dell Inspiron 8100 med Windows XP Engelsk. Kjøpte det fra demovarene fra komplett.no til 200 kr. Billig, men sikkert bra. Har dere noen ideer? Lenke til kommentar
roroem Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Driverne finner du her. De er prøvd og virker ikke. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Av en merkelig grunn så finner jeg ikke drivere til Cnet 11Mbps Wireless LAN PCMCIA Adapter hverken på Cnet sine sider. De driverne som er å finne der for spesielt mitt kort som har nummer CNWLC-811 virker ikke til meg. Har lastet ned flere drivere fra Cnet, men ingen drivere vil godkjenne kortet mitt. Det mest sannsynlige er vel at kortet er defekt, har da innstallert noen slike uten noe problem. Har du mulighet for og teste det i en annen bærbar? Lenke til kommentar
roroem Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Ja, jeg har det. Skal gjøre det i dag å se om det er defekt. Selv om det er demo brukt så skal det jo virke, men når prisen er på bare 200 så kan man heller ikke forvente seg all verden. Slik går det når man skal spare ører og kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå