Peroy Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 I dag er det kommet bilder av det som skal en av det finskeselskapets nye Symbian-telefoner. Bilder av Nokia 700 lekket Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Minner om en X3-02 i full touch versjon. knappe ti millimeter tykk, noe som gjør den til en av de tynneste mobiltelefonene på markedet. 10mm tykk imponerer ikke (meg) så mye. Er telefonen med langt mere hardware i seg som er tynnere enn det. (iPhone4,SE Arc, SGSII, osv...) Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ser man det, ser man det. Hadde denne derimot hatt litt bredere, og litt mer høyoppløst skjerm kunne jeg kanskje vurdert den. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Noterer meg at Amobil/mobilen faktisk tror at plast med påtrykt reklame er bedre enn plast uten reklame. Om det står carl zeiss på plastlinsen, eller ikke, betyr da vel ingenting. Men selvfølgelig ønsker Nokia å skape den illusjonen. Men at også Amobil ønsker å skape den illusjonen, må jeg si er litt merksnodig. Linsene er sikkert produsert på samme plass som alle andre linser man finner i mobiltelefoner, men Nokia har betalt fo å få lov å skrive Carl Zeiss på sine telefoner. Et velkjent salgstriks. Så kameraet på denne er sikkert akkurat like dårlig/bra som de aller fleste mobilkameraene vi finner i dag. Det jeg syns er for dårlig er den lavoppløselig skjermen. Og at telefonen lyser av plast, plast og atter plast. At det sitter et aluminium umsdeksel over batteriet, betyr ikke at telefonen er i børstet aluminium. Og så snakker vi også om Symbian. Da er telefonen uaktuell for meg og millioner av andre, som har oppdaget android eller ios... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Og så snakker vi også om Symbian. Da er telefonen uaktuell for meg og millioner av andre, som har oppdaget android eller ios...og dårlig batteritid Lenke til kommentar
DBM Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ingen grunn til å kjøpe denne, men fortsatt mange som vil gjøre det. Hvorfor drøyer det sånn med Windows? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ingen grunn til å kjøpe denne, men fortsatt mange som vil gjøre det. Hvorfor drøyer det sånn med Windows?Kommer vel an på prisen og hva folk er interessert i. Jeg var selv symbian-hater etter å ha kjøpt en symbian telefon, men nå er vel kun mangel på apper som er "kjipt", og strengt tatt er det sikkert mange som ikke trenger noe mer enn det som er forhåndsinstallert. Lenke til kommentar
pawlo20 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 NOKIA på søppel.. bare SAMSUNG idag som er venner til oss Alle sammen sier HURRRRRAAAA SAMSUNG Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg gulpet nettopp på skjermen. Har ikke finnene roet seg med vodkaen? (Tydligvis ikke) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Det jeg syns er for dårlig er den lavoppløselig skjermen.Hva er ditt sammenlikningsgrunnlag? Denne: antatt 360 x 640 Mobiler med liknende skjermstørrelse og noe større: 320 x 480: HTC Wildfire S HTC HTC ChaCha Samsung Galaxy Ace Samsung Galaxy Gio 240 x 320: Samsung Galaxy Fit Samsung Galaxy Mini Lenke til kommentar
newnick Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Det jeg syns er for dårlig er den lavoppløselig skjermen.Hva er ditt sammenlikningsgrunnlag? Denne: antatt 360 x 640 Mobiler med liknende skjermstørrelse og noe større: 320 x 480: HTC Wildfire S HTC HTC ChaCha Samsung Galaxy Ace Samsung Galaxy Gio 240 x 320: Samsung Galaxy Fit Samsung Galaxy Mini HTC Desire S HTC Incredible S Samsung Galaxy S Samsung Galaxy S2 Sony Ericsson Xperia ray Sony Ericsson Xperia Arc For eksempel. Nokia henger etter på skjermteknologi, og har gjort det lenge nå. Hvorfor har de ikke gitt oss skikkelig høyoppløselig skjerm ennå? Støtter ikke symbian mer en 640 x 360 piksler? Hadde det vært Nokia som hadde pøst ut mobiler med høyoppløselige skjermer, så tipper jeg Amobil hadde latt konkurrenten fått gjennomgå. Og det til gangs... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Herrejesus jaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Symbian!!! LØP OG KJØØØØØP!!!!!!!! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Det jeg syns er for dårlig er den lavoppløselig skjermen.Hva er ditt sammenlikningsgrunnlag? Denne: antatt 360 x 640, 3.2 inches Mobiler med liknende skjermstørrelse og noe større: 320 x 480: HTC Wildfire S HTC HTC ChaCha Samsung Galaxy Ace Samsung Galaxy Gio 240 x 320: Samsung Galaxy Fit Samsung Galaxy Mini HTC Desire S: 3.7 inches HTC Incredible: S 4.0 inches Samsung Galaxy S: 4.0 inches Samsung Galaxy S2: 4.3 inches Sony Ericsson Xperia ray: 3.3 inches Sony Ericsson Xperia Arc: 4.2 inches For eksempel. Xperia ray er den eneste med nesten samme skjermstørrelse, 0.1 inch større Endret 6. juli 2011 av mandela Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 NOKIA på søppel.. bare SAMSUNG idag som er venner til oss Alle sammen sier HURRRRRAAAA SAMSUNG Norskkurs neste? 1 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Xperia ray er den eneste med nesten samme skjermstørrelse, 0.1 inch større iPhone glemte jeg. Den har samme skjermstørrelse, men langt høyere oppløsning. Hvorfor gir ikke Nokia kundene sine det samme som de andre leverandørene gir sine kunder? Støtter ikke symbian mer en 640 x 360? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Xperia ray er den eneste med nesten samme skjermstørrelse, 0.1 inch større iPhone glemte jeg. Den har samme skjermstørrelse, men langt høyere oppløsning. Fra wikipedia: The touchscreen is a 9 cm (3.5 in), the screens on the first three generations have a resolution of 320 × 480 (HVGA) at 163 ppi, while that of iPhone 4 has a resolution of 640 × 960 at 326 ppi. Dessuten sammenlikner du her kanskje max en mid-end telefon med en high-end telefon som også trolig vil koste godt under halvparten av sistnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg