fredde Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Har tenkt å bestille en slik en: http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare...sp?varenr=41374 virker jo veldig billig. ca. 300 kr. billigere enn på komplett Noen som har denne, eller lest noe om den ? Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har ikke erfaring med den, men jeg har lurt på å kjøpe den selv. Vurder også å slenge på 400 kr for 160 GB versjonen Lenke til kommentar
fredde Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Tydeligvis ingen som har denne disken, så jeg får heller svare på mitt eget spørsmål når jeg får den til uken Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har den Til og med kjøpt den fra samme sted som du har tenkt til å kjøpe Hva var det du ville vite om den da? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har den Til og med kjøpt den fra samme sted som du har tenkt til å kjøpe Hva var det du ville vite om den da? hva du syntes om den!rask? støy? varme? osv Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har den Til og med kjøpt den fra samme sted som du har tenkt til å kjøpe Hva var det du ville vite om den da? hva du syntes om den!rask? støy? varme? osv Rask; ja, merker at win2k starter raskere opp Støy; Moderat Scsi lyd er jo farlig fett Varme; har du prog å måle med? i følge hånda mi så hoder den vel 30 grader Syns den holder til prisen ihvertfall Og den er desidert bedre en gode gamle P-ATA. Selvom det er ca. 3 tastetrykk mer under instalering av windows men det gjør ikke noe Lenke til kommentar
fredde Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Selvom det er ca. 3 tastetrykk mer under instalering av windows men det gjør ikke noe Det må du forklare før jeg får den så ikke det blir noe krøll... Har forresten ASUS Deluxe A7N8X hovedkort hvis det skulle ha noe å si. Hvis det må stilles noe i Bios da ? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Selvom det er ca. 3 tastetrykk mer under instalering av windows men det gjør ikke noe Det må du forklare før jeg får den så ikke det blir noe krøll... Har forresten ASUS Deluxe A7N8X hovedkort hvis det skulle ha noe å si. Hvis det må stilles noe i Bios da ? Jeg er ikke helt sikker på det hovedkortet for jeg har det ikke, ikke engang samme produsent. Jeg tror nesten at det stilles inn automatisk i bios, hvis ikke så må du gå på integraterd pheriphals eller åssen det skrives å kjøre logical mode1 elns De 3 tastetrykkene du må gjøre under instaleringen av windows er F6 helt i førsten hvis du egentlig skal ha raid eller scsi, så plugger du i disketten som fulgte med hk og da skal det komme opp hva du vil ha av ekstra kontrollere, der husker jeg ikke om du må gå selv inn på disketten eller om du bare velger hva instalasjonen finner der selv, trykker på s-ata kontrolleren så skal alting virke uten problemer. Ble litt rart formulert men hvis det var noe du ikke skjønte så si ifra :wink: Lenke til kommentar
fredde Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Den skal vi greie :-) Lenke til kommentar
kwe Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har samme HK.. du må flytte en jumper, den som står kloss i batteriet.. den skal flyttest mot batteriet for å enable s-ata. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Den er grei, har aldri unable den så den har letet fælt i hver oppstart. (Hver 3 måned :-) ) Det var disse tastetrykkene jeg var litt bekymret for, men takk allikavel for opplysningen ååååååå nå er d natta.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå