Odesseiron Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Rollespillserien får et 3DS-spill, og stikkordene er «teater, rytme og action». Les hele saken Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Dette blir enten veldig interessant eller bare et gimmick-spill man har slengt FF-navnet på. Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 For meg er det kun FF spillene med ett romertall bakom som teller. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Har stor tro på dette. Har enn til å gode å spille et FF jeg ikke likte. Med eller uten romertall. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) er meir remake og spinoff spill i denne serien ein orginaler snart etter ffx så har serien vært dø for min del Endret 7. juli 2011 av RoaRawR Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Det kan jo ha en sammenheng med at flere av folkene bak sluttet etter FFIX. (ifølge relativt pålitelige kilder jeg ikke gidder sjekke akkurat nå. google it.) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Ble introdusert til FF i spillet med Cloud (han i bildet over) og ble da ganske fasinert av både spill universe, atmosfæren og rpg elementene. MEN, alt før og etter har ikke vært i nærheten av å vekke interesse så nå er den omtrent helt borte. Grunnen til klikket her var bildet av han Cloud ), men forsåt det slik at der har ingenting med at det spillet kommer til 3ds og gjøre nå. Endret 7. juli 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå