Fosfor Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er ferdig med Bachelor i Øk. Adm og sitter nå og skal velge hvor jeg skal ta mastergraden min. Har tenkt meg enten UMB eller TØH. Har egentlig ingen gode grunner til noen av delene, har litt lyst på UMB fordi jeg har tatt Bacheloren i Trondheim og gjerne kunne tenkt meg en ny by, men det er jo egentlig ingen god grunn sånn i det lange løp. Noen som har erfaringer eller gode argumenter for eller imot det ene eller det andre? Regner med det er vanskelig å få seg jobb på Ås, men tror dere det kan gå greit å ha jobb i Oslo ved siden av? Blir kjempeglad for alle svar, vanskelig å bestemme seg Lenke til kommentar
Jupptitu Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hva med NHH? Hvis det er uaktuelt, syns jeg du skal velge UMB uansett, siden du får et større nettverk Lenke til kommentar
Fosfor Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, det har du rett i det er et godt poeng. merker at jeg heller mest mot UMB, de har jo litt mer spennende fag der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå