KTL_InnleggNO Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 I krig og kjærlighet er én kule nok. Les hele saken Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Dette MÅ jo bare være et spill som bruker Unreal. Det ser i alle fall slik ut på bildene. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Spennende. Har ikke testet det første, men dette skal jeg helt klart ta en titt på. Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Det siste bilde minte meg noe sinnssykt om en bane på første Call Of Duty Multiplayer! Men dette spillet ser ut til å bli spennende! =) Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Gleder meg å se at gamer.no følger opp ro:hos. Har spilt red orchestra siden UT modden, kan nesten ikke vente til spillet kommer ut. For de som vil se flere bilder og filmer av spillet, finner dere en del her. Lenke til kommentar
Frimann_K Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Blir lett årets multiplayer. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Husker jeg prøvde dette når det kom ut på moddb, fikk aldri testet det noe særlig så ble egentlig ikke noe inntrykk av det. Men, de første få setningene i denne artikkelen kjente jeg meg så inderlig godt igjen i, at jeg leste videre... Og nå vil jeg ha Red Orchestra 2, selv om jeg er møkk lei av WW2 spill. Får følge med på dette Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Kjøpte RO når det kom ut i retail utgave, det var en fantastisk opplevelse og ett godt avbrekk fra alt det andre Dette her ser ut til å bli mer av det samme, som er en god ting. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Herregud så lenge jeg har ventet på dette : 'o. Håper btw at laptopen min klarer å kjøre dette med tanke på at jeg er på folkehøgskole når det kommer ut ; o Lenke til kommentar
Baini Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg kjøpte dette spillet en gang i Polen, bare for di det var det eneste spillet på mils omkrets som fungerte med Steam, spillte det ikke noe særlig. Det som kan være lovende er at det er Tripwire som også lagte Killing Floor, som er virkelig å anbefale pga det er realistisk med recoil osv. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Trur RO er det skytespeelt eg har lagt flest timar i bortsett i frå CS og BF2. Spelet er så solid at eg framleis tek nokon rundar her og då. Tripwire er også ein fantastisk utvikler som høyrer på fansen sin og ikkje setjer profitt i fyrst rekkje. Har fått oppdateringar som til sammans er ein utvidelsespakke verdig. Blir nok årets fleirspelar. Er spent på om dei har greid å fått til ein dugeleg einspelardel au. Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Red Orchestras servere er stappfulle den dag i dag. En bra mod er også kommet til den for noen år siden som omfatter amerika vs naziene. Mest realistiske skyte spilelt jeg har spilt. lyden er helt utrolig også. Skal ha RO2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Enda en MW2-klone. At noen gidder. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er dette et standalone spill, eller en expansion pack? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Enda en MW2-klone. At noen gidder. MW2-klone? Hvor i all verden tar du det ifra? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) At man kan skyte på hverandre gjør det ikke til en MW2-klone, gjør det vel? Veldig forskjellige spill, samt at RO kom 3 år før MW2, dermed også 2 før MW, om jeg ikke tar feil. Edit: Sakset forresten litt fra artikkelen for deg. Red Orchestra var i sin tid et velkomment avbrekk fra de store, kommersielle skytespillene, og kunne tilby et fokus på realisme vi sjeldent ser i de store kassasuksessene Endret 6. juli 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Handler denne artikkelen om Red Orchestra? Hold deg på sak. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Red Orchestra var i sin tid et velkomment avbrekk fra de store, kommersielle skytespillene, og kunne tilby et fokus på realisme vi sjeldent ser i de store kassasuksessene. Oppfølgeren følger i stor grad den samme oppskriften, og dette er på mange måter først og fremst en oppgradering av et allerede godt spill. Troll et annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå