mcgroven Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Spennende War in the North har fått slippvindu. Les hele saken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Dette er et LOTR spill jeg gleder meg til. Videoer jeg har sett hittil har gitt meg et positivt blikk mot det. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Vel og bra, men jeg skulle ønske meg flere LotR-spill utenfor action-sjangeren, gjerne noe med sterke rollespillelementer, turbasert strategi og gjenfortellinger av historiene fra Hobbiten, LotR og Silmarillion. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Blir bra dette her! Vel og bra, men jeg skulle ønske meg flere LotR-spill utenfor action-sjangeren, gjerne noe med sterke rollespillelementer, turbasert strategi og gjenfortellinger av historiene fra Hobbiten, LotR og Silmarillion. nei takk.. Er noen av oss som ikke kjenner til historen fra Hobbiten og vil spare oss til filmen er ute i 2012. Endret 6. juli 2011 av Stormwolf Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 nei takk.. Er noen av oss som ikke kjenner til historen fra Hobbiten og vil spare oss til filmen er ute i 2012. Nå er jo som regel bøkene bedre enn filmene igjen da.. Men uansett: spillet er vel i 3spiller co-op? Det passer hvertfall perfekt Har gledet meg lenge til dette! Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg foretrekker film først så bok etter. Da slipper jeg skuffelser og får heller positive erfaringer. Du kan assosiere personer i boka fra filmen og boka tar deg oftest litt djupere enn filmen så det er alltid spennende å lese ting som er utelatt fra film. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Edit: Nevermind. Endret 6. juli 2011 av tunefish Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Denne inkluderer en flott pilbeholder, Ogsaa kjent som et kogger? Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 ... pilbeholder??? den var litt spesiell. men jeg sier definitivt ja takk til et ordentlig gammeldags CRPG, istedenfor nok et actionspill. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Åh herreguud jeg gleder meg sånn! Suger ballz at det kommer omtrent samtidig som BF3, Red orchestra og Skyrim og og og et chetera, jeg vil jo ikke få tid til å spille dette før juletider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå