desverre Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har idag to netgear routere som er kobblet sammen... Men så har jeg oxo en ungdom med utflytende Internett liv, han sitter og spiller fra 12 til 03 hver dag/natt. Har prøvd alt for og prøve og begrense han uten hell. Så finnes det noen routere som kan blokkerer/utestenge han fra internett uten om 18 til 23? Slik at han blir tvunget ut av og til? Og klarer og legge seg i normal tid? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Mange routere har dette, hvilke netgear-routere har du? Lenke til kommentar
desverre Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Netgear WNR2000 trur jeg den heter.. den er noen år gammel. Jeg har to like de står reapeter modus... Endret 6. juli 2011 av desverre Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Block services kan settes opp i router. Bruker du "." som valg vil den sperre aksess til websider svjv. Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har idag to netgear routere som er kobblet sammen... Men så har jeg oxo en ungdom med utflytende Internett liv, han sitter og spiller fra 12 til 03 hver dag/natt. Har prøvd alt for og prøve og begrense han uten hell. Så finnes det noen routere som kan blokkerer/utestenge han fra internett uten om 18 til 23? Slik at han blir tvunget ut av og til? Og klarer og legge seg i normal tid? D-LINK DIR-655 har ihvertfall "schedules" som kan settes opp på døgnbasis evt ukebasis. Lenke til kommentar
desverre Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Dlink dir 655 fungerer dårlig den "prater" ikke sammen med andre routere fra andre fabrikanter eller gjør det meget dårlig. Den er både ustabil og treg... OXO (har en gammel som jeg prøvde) som sagt så har jeg to slike og de er satt opp i "reapeter modus" slik at jeg får 3 x så lang rekkevidde og kabel tilkobbling selv langt unna.... Så D-link holder jeg meg laaaangt unna.......... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 WNDR 3700 kan blokkeres på ipadresse og generelt på tid. Lenke til kommentar
desverre Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Linksys E3000 skal ha dette, er dette en bra router? Og hvordan er den i forhold til andre routere fra andre fabrikanter? Lenke til kommentar
desverre Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 SÅ var det odnet, de routerene jeg hadde har ønsket funksjon Men det var ikke lett og finne frem... og så var det veldig vanskelig og blokkere flere pc er fra samme tjeneste :!: men det gikk ved og "lure" routeren med og ta forskjellige porter... Så da er saken LØST Lenke til kommentar
desverre Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Siste nytt! Har kjøpt meg en router Netgear WNR3500v2 og installert DD-WRT v24-sp2 dette har fungerer kjempe greit :-) Netgear wnr3500v2 er en åpen router så det fins, mange forskjellige firmwear utgaver på http://www.myopenrouter.com/ som du kan velge blant. Et godt valg altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå