Gå til innhold

Router med tidstyrt tilgangskontrol

Anbefalte innlegg

Jeg har idag to netgear routere som er kobblet sammen... Men så har jeg oxo en ungdom med utflytende Internett liv, han sitter og spiller fra 12 til 03 hver dag/natt. Har prøvd alt for og prøve og begrense han uten hell. Så finnes det noen routere som kan blokkerer/utestenge han fra internett uten om 18 til 23? Slik at han blir tvunget ut av og til? Og klarer og legge seg i normal tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har idag to netgear routere som er kobblet sammen... Men så har jeg oxo en ungdom med utflytende Internett liv, han sitter og spiller fra 12 til 03 hver dag/natt. Har prøvd alt for og prøve og begrense han uten hell. Så finnes det noen routere som kan blokkerer/utestenge han fra internett uten om 18 til 23? Slik at han blir tvunget ut av og til? Og klarer og legge seg i normal tid?

D-LINK DIR-655 har ihvertfall "schedules" som kan settes opp på døgnbasis evt ukebasis.

Lenke til kommentar

Dlink dir 655 fungerer dårlig :no: den "prater" ikke sammen med andre routere fra andre fabrikanter eller gjør det meget dårlig. Den er både ustabil og treg... OXO (har en gammel som jeg prøvde) som sagt så har jeg to slike og de er satt opp i "reapeter modus" slik at jeg får 3 x så lang rekkevidde :D og kabel tilkobbling selv langt unna....

Så D-link :nei: holder jeg meg laaaangt unna..........

Lenke til kommentar

SÅ var det odnet, de routerene jeg hadde har ønsket funksjon :thumbup: Men det var ikke lett og finne frem... og så var det veldig vanskelig og blokkere flere pc er fra samme tjeneste :!: men det gikk ved og "lure" routeren med og ta forskjellige porter... Så da er saken LØST :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...