Balla90 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har planer om å kjøpe et nytt videokamera og fant dette: http://www.elkjop.no/product/foto-video/videokamera/HDRCX115BK/sony-hdr-cx115-videokamera-sort. Nå har ikke jeg særlig peiling på videokameraer, men dette så ganske bra ut i forhold til prisen. Er det verdt det, eller vet en eller annen av dere om et bedre kamera til samme pris? Hvis du lurer på hva jeg skal med kameraet, så er det bare for litt amatørbruk; inne og ute. Ikke noe spesiellt, bare filme familien Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg har sjekket ut kameraet og det virker som et billig og bra kamera for en nybegynner. Jeg fant noen andre kameraer som var billigere, men de var også dårligere. 1 Lenke til kommentar
Balla90 Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg har sjekket ut kameraet og det virker som et billig og bra kamera for en nybegynner. Jeg fant noen andre kameraer som var billigere, men de var også dårligere. Tusen takk for at du tok deg tiden! Fikk kjøpt kameraet til 2000,- Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Wow, det var jo 500 kr billigere enn annonsert pris. Fikk du rabatt i butikken? Lenke til kommentar
Balla90 Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Wow, det var jo 500 kr billigere enn annonsert pris. Fikk du rabatt i butikken? Jeg var veldig glad for det Men nei, jeg gikk til en annen butikk som hadde tilbud, og siste tilbudsdag var i går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå