Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hundai Accent Problemer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svakt batteri? Hvis batteriet er ganske dødt vil ikke bilen prøve å starte engang, men man kan høre "klikk" fra startmotoren.

Prøv med startkabler eller ladd batteriet.

Har ladet et batteri, 100 ah 1 uke gammelt batteri ;) nok strøm til og starte en Hundai! hvis starten er ødelagt, kan det komme klikke lyd av den da?

Lenke til kommentar

Svakt batteri? Hvis batteriet er ganske dødt vil ikke bilen prøve å starte engang, men man kan høre "klikk" fra startmotoren.

Prøv med startkabler eller ladd batteriet.

Har ladet et batteri, 100 ah 1 uke gammelt batteri ;) nok strøm til og starte en Hundai! hvis starten er ødelagt, kan det komme klikke lyd av den da?

Ja. Det kan komme klikke lyd hvis starteren er ødelagt. Reparere nylig en Lancer med klikke lyd, da var starteren gåen.

Hvis du har mye irr på polan i batteriet så kan du prøve å helle varmt vann over polan.

Lenke til kommentar

Sjekk jording.

Sett en startkabel fra minus på batteriet og rett på motorblokka. Starter den da?

Hjalp ikje ;( Men æ kjørte i 120 km/h for olje lampa begynte og lyse,, kjørte fort for å komme meg hjemm fort ;) Mennår jeg svingte inn til meg så stoppa bilen,, Ladet et batteri opp å prøvde å starte bilen men det hjelper ikke... Hvis motorn har kjært seg skal man høre det da?

Ps,,, Jeg er ikke flink til og skrive hehee ;p

Lenke til kommentar

det var litt mere Olje på bilen! Men hves motorn er skjært seg kommer det klikke lyd da?

Hvis med "klikke"-lyd du mener at det høres ut som du har diesel- motor så ja. Den er fullt kjørbar om du fyller olje ofte, men den sluker jo olje da.

Hunday Accent med diesel motor?? finnes det? Men det er ikke diesel.. Jeg tror startern er ødelagt,, for motorn gik litt runt prøvde mange ganger,, men den gikk sakte runt !!

Lenke til kommentar

Fyll på olje og prøv å trillestarte bilen. Hyundai er kjent for dårlige startmotorer.

Har også opplevd en fyr med en hyundai som var innom oss for å kjøpe olje fordi oljelyset lyste. Motoren var allerede full, så jeg ba han skru av og på tenningen. Han startet motoren igjen, og oljelyset forsvant. Vet ikke hvorfor.

PS. Hyundai Accent fikk dieselmotor i 2003, en tresylindret 1,5-liter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...