Aizen Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Noen som vet hvordan jeg stopper mobilen med å skru på nett av seg selv hele tiden!? Fikk en regning i dag der jeg utenom mine inkluderte MB er på over 300kr extra!! og jeg bruker aldri nett på mobilen:S er livredd for hva neste mobilrekning blir på kan noen hjelpe meg? Vil skru av tilgang til nett for godt! Er det en knapp jeg kan trykke eller må jeg kjøpe en ny mobil? Endret 6. juli 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
satchman Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Installer 'Traffic Monitor' (gratis på Android Market - bare søk på Traffic Monitor) så ser du kjapt hvilke applikasjoner som bruker mobilnettet og/eller wi-fi. Da vet du hvilke du bør gå inn på for å gjøre om innstillinger eller eventuelt slette hvis du ikke bruker dem. Da har du også kontroll på hvor mye som er brukt (den kan stilles inn så den nullstiller seg ved månedsskifte så den følger ditt abonnement) hvis du har et abonnement som ikke inkluderer fri databruk. Forøvrig er det jo rimelig bortkastet å ha en smarttelefon hvis man ikke skal bruke den på nett da. Endret 6. juli 2011 av satchman Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Instillinger - Trådløs og nettverk - Mobilnettverk. Skru av "Bruk pakkedata". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå