TypN Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hei, var så uheldig og klarte å brekke et ben i venstrefoten for en ukes tid siden. Legen har sagt at jeg ikke kan være i fysisk aktivitet på 3 uker, men det betyr at jeg ikke får trent meg opp mot rekrutten. Skal til Sesvollmoen og bli MP, men da vil jeg nok ikke greie de fysiske kravene for å bli MP. Har ringt vernerpliktsverket, men han sa jeg burde søke om utsettelse, men nå har det seg slik at jeg vil bli bra i foten igjen til rett før jeg skal inn, og jeg ønsker absolutt ikke å utsette førstegangstjenesten. Er det noen muligheter for at jeg fortsatt kan stille til tjeneste 26. juli? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Selv om foten er knekt så kan du jo trene armer o.l? Lenke til kommentar
TypN Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Jo da, og det gjør jeg også, men det er 3000m jeg er skeptisk til. Lenke til kommentar
agm Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Om du klarte kravet før du brakk foten, regner jeg med du vil klare det selv om du har et par uker ufrivillig treningsfri. (Selv om resultatet kanskje ikke vil være top notch) Har selv vært skadd og hatt treningsfri 3-4 uker uten at dette har gitt alt for store utslag på kondisjon. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hvis man har et godt grunnlag, så kommer kondis veldig fort tilbake Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Så lenge ikke foten vil plage deg senere så er det ikke så farlig. Men MP tar inn fryktelig store mengder med rekrutter, å luker ut 50% iløpet av de første ukene. Så bare pass på å ikke klag over den høylytt, eller la den sinke deg. Med mindre den virkelig gjør vondt og ikke er bare "klaging" For de sender folk ut av MP for den minste grunn. Vil ikke ta motivasjonen, men bare se realiteten. Vil du bli MP så klarer du det. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hvordan skal vi vite om du klarer kravene 26 juli? Ikke vet vi hvilken form du er i nå, ikke hvilken form du er i da og ikke aner vi hvordan tilstand foten din er i nå. Det må du nesten kjenne på selv og prøve å gjøre det beste ut av situasjonen. Uansett lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå