Gå til innhold

Abo. for meg som sender tusenvis av SMS og ringer lite.

Anbefalte innlegg

Før i tida hadde en god del operatører muligheten for abonnementer med evig SMS-bruk og lignende, der all ringingen kom i tillegg. Netcom hadde gode alternativer og det hadde Telenor også. Nå finner jeg faen meg ingenting. Har sjekka djuice, netcom, telenor, tele2, onecall, chess, er ikke måte på. Mulig jeg er blind eller ikke vet om en del ekstra tjenester man kanskje kan slenge på abonnementet sitt, som Netcom og SMS-mania-pakken de tilbød for i tiden. (2000 meldinger for 200 kroner ekstra i måneden.)

Mitt bruk ligger på kanskje en times eller to ringing i måneden, og alt ifra 500 til 2000-3000 SMS. Jeg er lite interessert i å betale 600-800 kroner for å få opptil 2000 sms i måneden (som også inkl. 2000 ringeminutter og 2gb data.)

Noen som har noen idéer? Ville helst foretrukket en operatør som baserte seg på Telenor sitt nettverk, men det er ingen nødvendighet.

Med tanke på at Netcom Youngtalk før i tiden kunne tilby meg 200 kr å ringe for, og 2000 meldinger, for 399, er jeg lite interessert i å betale stort mer enn 500 kr. (Tenker at det å ha med litt datatrafikk er greit.)

Endret av Calath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk takk, den hjalp egentlig å bekrefte at alle slike abonnement er svindyre. Fant dog ut tidligere i dag at en del operatører har tilleggspriser og lignende som man kan slenge på eksisterende abonnement. Blant annet Telenor og Netcom har SMS-pakker på 2000 meldinger til 199,- ekstra i måneden. Det passer jo meg utmerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...