suzukirmx03 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) kan jeg fjerne lmm måler når jeg skal ha på sportsfilter? har noen bilder? har tenkt og bygge litt med en overgang men har en annen bilde av en som har brukt lmm måler til sportsfilter kan legge ved bilde takker for alle svar edit: det siste bildet er en jeg fant på nette Endret 5. juli 2011 av suzukirmx03 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) En del biler har en tendens til å jukse voldsomt om du fjerner luftmengdemåleren. Vil anbefale å skaffe overgang som du fester til den og bygge derfra. Du kan evt også bygge hele veien, men da også ta med luftmengdemåleren som en del av byggingen :-) Adapter til å feste på lmm får du for øvrig kjøpt på Biltema Endret 14. juli 2011 av Zaltatov Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Herregud, du kan jo ikke fjerne LMM? Bilen din kommer til å bruke bensin som aldri før! Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Herregud, du kan jo ikke fjerne LMM? Bilen din kommer til å bruke bensin som aldri før! Gamle passaten min hadde problemer med å starte da jeg koblet av kontakta på LMM. Så den må være der. Men dra på biltema. De selger adapter til å skru fast i LMM. Så er det bare å skru fast filteret på adapteret. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Japp. Og uten LMM bruker den vanvittig mengder med bensin og jager mye. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) En del biler har en tendens til å jukse voldsomt om du fjerner luftmengdemåleren. Vil anbefale å skaffe overgang som du fester til den og bygge derfra. Du kan evt også bygge hele veien, men da også ta med luftmengdemåleren som en del av byggingen :-) Adapter til å feste på lmm får du for øvrig kjøpt på Biltema Herregud, du kan jo ikke fjerne LMM? Bilen din kommer til å bruke bensin som aldri før! Gamle passaten min hadde problemer med å starte da jeg koblet av kontakta på LMM. Så den må være der. Men dra på biltema. De selger adapter til å skru fast i LMM. Så er det bare å skru fast filteret på adapteret. Japp. Og uten LMM bruker den vanvittig mengder med bensin og jager mye. for å oppsummere så har dikka nettopp sakt det eg posta ein månad før Endret 27. september 2011 av Zaltatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå