Gå til innhold

[Løst] Steam - Verefy Email - FIKSET

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe et par spill fra steam nå som det er så mange gode tilbud. Problemet oppstår når jeg skal betale for spillene. Når jeg trykker "Purchase for myself" kommer det opp "Please verify your email address with Steam - Check your email at gmail.com now, and click

the link within the message from Steam Support...". Jeg får aldri noe mail fra steam support. Den kommer verken i den vanlige mappen eller søppelposten. Dette er frustrerende med tanke på at tilbudene ikke varer for evig. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette?

Meget takknemlig for alle svar.

Fikk det til. Det er antageligvis mye pågang hos steam nå. Jeg lastet nemlig ned en demo før idag, og i begynnelsen fikk jeg melding opp at steam ikke kunne utføre handlingen jeg ba om akkurat nå, please try again later.... Jeg fikk det samme nå når jeg skulle "verefisere(?)" emailen min. Jeg gikk på steam/settings/verefy my email sumthin sumthin.. deretter fikk jeg først melding om at de ikke gikk, og etter noen forsøk gikk det endelig. Om andre har dette problemet håper jeg dette hjelper :)

Endret av Bergseten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du mer enn en gmail-konto? Ellers kan det jo være noe så banalt som en feilstavet adresse - med mindre du har fått kvitteringer også videre på samme mail før? Hvis intet annet nytter så er min erfaring med Steam support at de er nokså behjelpelige. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...