spankytank Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hei! Jeg lurer på hvor turtallsperra er på yamaha tzr 2004 modell? Lenke til kommentar
steff1232145 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hvis du har en svart boks som det står morick på under setet er det i den (boksen var under setet på min dt, det kan være forskjellig på din). Har du denne cdi-boksen finner du frem 3-4 millimeter borr og borrer i O'en i morick helt til sponet blir hvitt. Så stopper du og forsegler det med tec 7, secaflex eller noe sånt. sjøl brukte jeg teip for jeg orket ikke å holde på med det og var hypp på å kjøre ;D Dette funket helt fint på min moped, men jeg tar ikke noe ansvar hvis du øddelegger den. Og husk cdi-boksen er dyr og koster 3000kr husker jeg rett. Men det er verdt det ;D Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det er en Moric-boks, og du skal bruke 5mm-borr, midt i O-en. Du kan borre helt igjennom. Tar dog ikke på meg noe ansvar om det skulle gå galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå