Kebab GUD Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 http://www.amotor.no/forum/ http://forum.startreknorge.com/ http://forum.hardware.no/ http://us.imdb.com/boards/ sikkert noen fler....... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 tacky FY!!!! tacky er for nyheter, playboard er forum! (mange utropstegn) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Bergen Sportfiskere Og Bergen HIP HOP Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 jenteforum..om gutter, sex, mote og skjønnhet... tror ikke jeg vil utlevere adressen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 jenteforum..om gutter, sex, mote og skjønnhet... tror ikke jeg vil utlevere adressen Sviker :wink: Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 jenteforum..om gutter, sex, mote og skjønnhet... tror ikke jeg vil utlevere adressen sikkert topp eller no... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 jenteforum..om gutter, sex, mote og skjønnhet... tror ikke jeg vil utlevere adressen sikkert topp eller no... Nei nei, vi har da en viss stil over jentene på forumet Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Nei nei, vi har da en viss stil over jentene på forumet hmm... sier pass da.. vet ikke om noen flere gitt.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Nei nei, vi har da en viss stil over jentene på forumet hmm... sier pass da.. vet ikke om noen flere gitt.. For å gi deg et eksemplel: popitforumet der jentene på 12 år lurer på om det gjør vondt første gangen, og om man må ha fått hår under armene før man kan ligge med noen... Må også presisere at det ikke var dette forumet jeg siktet til da jeg nevnte "brukbare" jenter... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 aha! ! femme.no!!! er det?? spurte meg litt rundt. si det er det. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 aha! ! femme.no!!! er det?? spurte meg litt rundt. si det er det. Det er nok ikke det forumet jeg henger på akkurat nå, men hengte der en liten stund før... Du er flink, babe! :wink: Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 aha! ! femme.no!!! er det?? spurte meg litt rundt. si det er det. Det er nok ikke det forumet jeg henger på akkurat nå, men hengte der en liten stund før... Du er flink, babe! :wink: babe?! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 aha! ! femme.no!!! er det?? spurte meg litt rundt. si det er det. Det er nok ikke det forumet jeg henger på akkurat nå, men hengte der en liten stund før... Du er flink, babe! :wink: babe?! ehh.. bare en uvane fra det andre forumet.. :oops: mannerumpe da..eller?! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 aha! ! femme.no!!! er det?? spurte meg litt rundt. si det er det. Det er nok ikke det forumet jeg henger på akkurat nå, men hengte der en liten stund før... Du er flink, babe! :wink: babe?! ehh.. bare en uvane fra det andre forumet.. :oops: mannerumpe da..eller?! ja.. eller gutt.. uansett så gir jeg opp det her ass.. har liksom ingen jentevenner som bruker no forum.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 mbskywalker=babe Hysj nå da, ellers så blir du frøken hot stuff eller noe slikt.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 uansett så gir jeg opp det her ass.. har liksom ingen jentevenner som bruker no forum.. Lett å skjønne at du er gutt, du gir jo opp.. *ondt blikk* Lenke til kommentar
SoW Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 mbskywalker=babe Hysj nå da, ellers så blir du frøken hot stuff eller noe slikt.. Hehe, ok! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 hey! don't insult mankind!!! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hey! don't insult mankind!!! Ellers? Skal den store, skumle berta komme og ta meg? *gliiis* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå