eberland Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Glere google+ til overs? Henger meg gjerne på eberland @ gmail.com Sendt! Takker :-D Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Sleng meg inn i diskusjon-sirkelen også ********** Endret 11. juli 2011 av Mumsen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Der var jeg inne gitt. Lite å gjøre, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Sleng meg inn i diskusjon-sirkelen også [email protected] Tror ikke det går å legge til folk bare etter mail. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Sendt! huh !?! .. var ikke jeg på listen da :/ E-post?(Gmail) Kan jeg også få? kimmeham (krøllalfa) gmail (dot) com Sendt! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Invitasjon mottas med stor takk! halvorsen91 (at) gmail (dot) com Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Sendt, Kjeksmestern. 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Sleng meg inn i diskusjon-sirkelen også [email protected] Tror ikke det går å legge til folk bare etter mail. Forsto ikke helt ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Jeg syntes det hadde vært gøy om vi hadde lagt til hverandre på Google+ slik at vi får et lite nettverk der og får testet det skikkelig ut. Usikker på hvordan vi skal organisere det da. Tror man bare kan legge til ved å søke på fult navn, men hvis dere er interessert så kan dere sende navnet deres til meg på pm så kan jeg legge dere til. Jeg greide hvertfall ikke å legge til via mail i stad. Sleng meg inn i diskusjon-sirkelen også [email protected] Tror ikke det går å legge til folk bare etter mail. Forsto ikke helt ? Tror man må søke etter navn om man skal legge til folk i en circle. Fant i hvertfall ingen når jeg søkte etter navn. Endret 8. juli 2011 av Aleks Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Sleng meg inn i diskusjon-sirkelen også [email protected] Tror ikke det går å legge til folk bare etter mail. Tror kanskje du har rett der Jeg hadde ikke sett noe spesielt på hvordan det funker før jeg slengte ut den posten. Lenke til kommentar
leffert Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Denne må prøves,har noen en invite? frodeepost (at) gmail (dot)com Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg syntes det hadde vært gøy om vi hadde lagt til hverandre på Google+ slik at vi får et lite nettverk der og får testet det skikkelig ut. Usikker på hvordan vi skal organisere det da. Tror man bare kan legge til ved å søke på fult navn, men hvis dere er interessert så kan dere sende navnet deres til meg på pm så kan jeg legge dere til. Jeg greide hvertfall ikke å legge til via mail i stad. Sleng meg inn i diskusjon-sirkelen også [email protected] Tror ikke det går å legge til folk bare etter mail. Forsto ikke helt ? Tror man må søke etter navn om man skal legge til folk i en circle. Fant i hvertfall ingen når jeg søkte etter navn. Du som heter rise? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg syntes det hadde vært gøy om vi hadde lagt til hverandre på Google+ slik at vi får et lite nettverk der og får testet det skikkelig ut. Usikker på hvordan vi skal organisere det da. Tror man bare kan legge til ved å søke på fult navn, men hvis dere er interessert så kan dere sende navnet deres til meg på pm så kan jeg legge dere til. Jeg greide hvertfall ikke å legge til via mail i stad. Sleng meg inn i diskusjon-sirkelen også [email protected] Tror ikke det går å legge til folk bare etter mail. Forsto ikke helt ? Tror man må søke etter navn om man skal legge til folk i en circle. Fant i hvertfall ingen når jeg søkte etter navn. Du som heter rise? Nei. Kan sende deg navnet mitt på pm, så kan vi se om du finner meg da. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Sendt, Kjeksmestern. Tusen takk 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) xxxxx Endret 8. juli 2011 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
master air Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hvis noen har en invitasjon til overs som de vil dele så vil jeg bli takknemmelig. Mailen min er arevju(alfakrøll)gmail. Lenke til kommentar
master air Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Takker så meget. Skal passe på og dele invitasjoner med brukere her, så bare og spørre. Lenke til kommentar
McHill Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Noen som har en invite til meg? steven.mchill[at]gmail.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå