Slimda Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Da har strengt tatt jeg også fått Invite... Så var det å komme seg inn... Lenke til kommentar
mtsivert Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Sett meg også i kø for en invite :-) [email protected] Lenke til kommentar
Art-X Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Mulig å fått en invite?: ) [email protected] Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Da har strengt tatt jeg også fått Invite... Så var det å komme seg inn... Åpent nå! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Ikke her hos meg i alle fall... :\ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg kom nettopp inn. Har du invite? Hvordan inviterer man folk egentlig? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg skal også ha fått en invite fra hovlandur. Mailen ser slik ut: Er det den røde knappen som fungerer som link til inviten da? Ser at det er stengt for øyeblikket. Åpner dem bare i korte omganger? O.o Ja, ser ut til at jeg skal ha fått invite. Dette var irriterende saker O.o Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Koselig med invite. :-) Tar gjerne imot en. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Siden du er her så kan jeg få prøvd ut hvordan man inviterer. Hva er mailen din? Send den på pm om du ikke er komfortabel med å legge den ut her. Andre som har kommet seg inn? Har bare en bekjent og har lyst på flere. Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Kan jeg også få en invite? Emailen er: [email protected](lol, lagde den i 6. klasse) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Ikke her heller, bare samme beskjeden som alltid. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 det funker !!!!!!!!!!!!!! gi meg e-postene deres så inviterer jeg.. Det funka ikke med inviten jg fikk fra hovlund.. , fikk invite fra en fra twitter..funka med den Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 det funker !!!!!!!!!!!!!! gi meg e-postene deres så inviterer jeg.. Tar deg på ordet [email protected] Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 det funker !!!!!!!!!!!!!! gi meg e-postene deres så inviterer jeg.. Det funka ikke med inviten jg fikk fra hovlund.. , fikk invite fra en fra twitter..funka med den Hvordan inviterer man folk? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 se helt ned i høyre hjørne, der står det "send invites" Invterer deg runarbs..2 sec Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Bare send meg et pm eller siter dette innlegget hvis noen vil ha invitasjon fra meg. Takker og bukker Noreplay Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 skal jeg bare ta bort køen nå? Nå er det jo lettere å få invite nå som alle vi har. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 det funker !!!!!!!!!!!!!! gi meg e-postene deres så inviterer jeg.. Det funka ikke med inviten jg fikk fra hovlund.. , fikk invite fra en fra twitter..funka med den Hvor mange invites har du? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Tror det er blitt ubegrenset !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå