Aleks Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Har du fått opprettet en bruker da? Eller venter du også på at Google skal åpne for flere brukere igjen? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 å fy faen !!!!!!!!!! brukern min er under 18..må opprette ny gmail konto..også få skaffet invite igjen. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 å fy faen !!!!!!!!!! brukern min er under 18..må opprette ny gmail konto..også få skaffet invite igjen. HAHAHAHAAHHAHHA Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 det er egentlig ganske rart..fordi jeg trneger ikke å oppgi fødselsdato da jeg lage en gmail konto? jeg reigstrerte meg nettop ..kom ikke opp noe der jeg skulle skrive fødselsdato Lenke til kommentar
St!an Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Fikk fra http://www.hovlandur.net/332/ jeg også. Hjelper lite da, siden det er stengt igjen. Får bare opp Google+ prosjektsida med "hold meg oppdatert" knappen da jeg logger meg på. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 hvordan sjekker jeg alderen min på gmail? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Har prøvd å lete en del nå, å finner ingen plasser å gjøre det på Fikk gmail i 2005 å gidda tydeligvis ikke å oppgi riktig info, så står at jeg er 29år Vil det da stå at jeg er 29 år på google+ kontoen? (er 21 btw) Edit: var på youtuben min at det sto at jeg var 29år, men alt er jo linka ihop så.. Endret 7. juli 2011 av Complexity Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 skaffet meg invite, nå venter jeg bare på at den greia skal åpne igjen ! Jeg lover å dele med folka i køen Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Har du fått opprettet en bruker da? Eller venter du også på at Google skal åpne for flere brukere igjen? jepp, kommer bare på forsiden da jeg trykker på "Les mer om google+" .. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Hei! Jeg har nå lest og lest om google+, men har ikke funet noen som kunne gi meg en invite.. Vis noen har noen ekstra, er det mulig at dere kan invitere meg? Hadde blitt kjempeglad vis jeg fikk noe TAKK PÅ Forhånd! Vis noen hadde kunnet sende inviten til, så hadde jeg blitt utrolig glad!: EDIT: email skjult! Endret 15. juni 2012 av Benleo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ønsker også invitasjon om det er lov å spørre her! Ville vært evig takknemlig! Fredrik(ætttt)saevland.com Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Stiller meg i køen jeg, ser fram til å bli kjent med Google+ **************@gmail.com Endret 10. juli 2011 av Artorp Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 jeg kommer til å invitere folk så snart g+ åpner igjen. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Har vist fått invite fra http://www.hovlandur.net/332/ også! Vil starte å sende ut invites til de som står i kø om dere ikke har allerede fått. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg skal også ha fått en invite fra hovlandur. Mailen ser slik ut: Er det den røde knappen som fungerer som link til inviten da? Ser at det er stengt for øyeblikket. Åpner dem bare i korte omganger? O.o Lenke til kommentar
Gyros Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg stiller meg i køen!! Vil veldig veldig gjerne ha invite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå