Slimda Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bah, får ikke invitert folk via mobilen. Lenke til kommentar
hojo Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei noen som har en invite? reverud1990[at]gmail.com Lenke til kommentar
Zash Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Ønsker en invite, hvis noen har en og avse: larsandre89 æt gmail.com Takk Endret 8. august 2011 av Zash Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Hei! Ønsker gjerne en invite Takker Endret 4. august 2011 av Fatboy Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er vel nå åpnet for registrering uten invites, så ... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er vel nå åpnet for registrering uten invites, så ... jasså? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 jasså? Er det ikke det dette betyr da? (mulig jeg missforstår) Bli med i Google+ Bare logg deg på med Google-kontoen for å begynne å bruke nye deler av Google. Lenke til kommentar
just1user Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ønsker en invite. Send PM. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 jasså? Er det ikke det dette betyr da? (mulig jeg missforstår) Bli med i Google+ Bare logg deg på med Google-kontoen for å begynne å bruke nye deler av Google. Ahhhhh... Jeg bare så på meg+ informasjonssiden jeg... Der sto det Akkurat nå tester vi ved hjelp av noen få personer, men det er ikke lenge før Google+-prosjektet kan tas i bruk av alle. Legg igjen e-postadressen, så sørger vi for at du blir den første som får vite når vi er klare til å invitere flere. bla..bla Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Jeg har invites edit: PM email så får dere. Har evig, dvs jeg orker ikke sjekke tråden, bare pm meg. Og tar gjerne imot kp tilbake Endret 4. august 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ahhhhh... Jeg bare så på meg+ informasjonssiden jeg... Der sto det Ja, samme med at man har invites der også, men testet med å logge ut og også med annen maskin etter å ha lest annen plass at de er i ferd med å åpne for alle. Så det er vel åpent for alle slik det ser ut på hovedsiden deres, det er bare endel etterslep på infoen deres slik det ser ut ^^ Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Noen som har en invitasjon til meg? Edit: fjernet e-post Endret 8. august 2011 av strek Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Noen som har en invitasjon til meg? Sendt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Har sendt en buttload med invites, har 150 stk igjen. Førstemann til mølla. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Førstemann til mølla. Kjipt for deg at vi andre har ubegrenset da ^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har også 150, men den har ikke endret seg selv om jeg inviterte en. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Førstemann til mølla. Kjipt for deg at vi andre har ubegrenset da ^^ Det hadde jeg også, helt til jeg sendte ut en buttload. Har sendt 5-7 stk nå, men det går ikke ned fra 150 ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå