Byxxi Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Here u go! Var her jeg fikk også. Tok omtrent et døgn Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Huff, nei beklager ikke bruk tid på det. Jeg bare kødda :/ Føler meg litt lurt nå :/ Jeg beklager, jeg måtte bare tulle litt, aiaiai. Det var veldig søtt det du skrev da, hvis det hjelper noe... Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Here u go! Var her jeg fikk også. Tok omtrent et døgn det har gått flere dager ..jeg har ikke fått noe derfra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Noreply, adressen til google plus er følgende: Plus.Google.com Den er ikke www.plus.google.com Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 BTW.. de som er så snille å gi oss Invite... regner med det skjer via PM, hvor man så oppgir mailadr sin? =)) Gleder meg til å prøve!! Lenke til kommentar
St!an Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Fine greier Noreply Da er det vel bare å sette seg tilbake og vente en invitasjon da Endret 6. juli 2011 av St!an Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Tar gjerne en invite Google brukernavnet mitt er flemmingss Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Noreply, adressen til google plus er følgende: Plus.Google.com Den er ikke www.plus.google.com Fine greier Noreply Da er det vel bare å sette seg tilbake og vente en invitasjon da @Slimda Oi, da ! Takk for at du tok det opp, Sånne grove feil vil ikke vise seg igjen ! @St!an Vel, Det er INGEN garanti for at du får en invite nei, jeg bare kødder. Slapp av, bår den nye flommen med invitasjoner gis ut av Google plus folka vil det no kvære full aktivitet her Vi må bare vente til de gir ut flere invitasjoner Lenke til kommentar
hursay Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg godtar gjerne en invite, sing me up! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 blir sikkert litt ensomt på google i starten vil jeg tro... men gleder meg til å teste ^^ Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ønsker også invite til Google+ :-) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ville satt stor pris på en invite til andreasn (at) gmail.com Lenke til kommentar
St!an Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Nå skal visstnok delingsfunksjonen åpnes igjen, hvis den ikke allerede er åpnet igjen. Så da får vi vente å se om det ruller inn noen invites :-) Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Sånn ! Førstepost har blitt fin pussa på Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg skulle se om du klarte å finne den skrivefeilen din selv, men la gå. Glemte å nevne det, jeg oppfordrer alle som ønsker en invitasjon å logge seg inn meg google kontoen sin på Plus.Google.com , Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Hehe..jeg skrev det i farta. skal rette opp feilene mine også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå