Slimda Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Ser du hjemme-adressen min? evt. telefonnummeret mitt? Endret 13. juli 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Nei det gjør jeg faktisk ikke. Det jeg ser er profilbildet, introduksjon, Skryt (Du har faktisk en golden potato, sterkt!), Yrke, Arbeid, Utdanning, Steder du har bodd og Kjønn. Men ting du skriver havner på "wallen" på fremsida. Når det gjelder bilder ser jeg kun profilbildet ditt, samt ser jeg alle venner du har i dine circles. Og hvem som har deg i sine circles. Ok, så dette betyr at når "ms irellevant" legger meg til så kan jeg bare legge vedkommende i sirkelen "irellevante mennesker" og hovedsaklig ikke ta med den gruppa i Streamen min. Not bad, og vedkommende vet ikke hvilken sirkel jeg har lagt dem i heller. På denne måten kan jeg være "venner" med folk jeg driter i, men samtidig slippe å se noe fra dem. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Dette er nok fordi Slimda ikke har begrenset informasjonen sin til 'Circles only'. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Jepp. Alt det du nevner er åpent for alle (unntaket er folk jeg har i sirklene mine, det har jeg fikset nå). Det er mer du ikke ser, som bostedsadresse, telefonnummer og noen poster, er fordi jeg poster til spesifikke sirkler. Endret 13. juli 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Gikk nøye gjennom dette i går kveld. Det som er litt kurant er at det bare er én side med innstillinger. Ikke en milliard. Veldig enkelt og greit egentlig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg vil nok finpusse litt selv på innstillingene etterhvert, men først må det være folk å faktisk stille innstillingene inn etter. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ser allerede hvor mye ryddigere det er når det strømmer på med folk Btw, kom ny Naruto 547 i går Slimda, sykt tidlig. Men bra chapter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg leser ikke Naruto, One Piece eller Bleach. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 What, why? Naruto er noe av det beste jeg har lest på veldig veldig lenge. Nå har jeg ikke lest så sinnsykt mye manga, men av den Japanske sjangeren med historiefortelling er det bare Final Fantasy 7 jeg har syntes har vært genialt. Ikke at det er manga men. Men Naruto er faenmeg nesten bedre, rent historiemessig sett. [/off topic] Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg leser ikke Naruto, One Piece eller Bleach. Legg meg til på google+ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg legger ikke til folk jeg ikke vet hvem er. (navn, etc) Lenke til kommentar
sicClown Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Nokon som har lyst å sende meg ein invite? Tar det på PM Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hvis vi får mail-adressen din, sender vi invite til deg. Lenke til kommentar
a_m_e_s Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Noen snille sjeler som har en invite til over? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Har du en epostadresse, så får du en invite. Lenke til kommentar
a_m_e_s Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Har du en epostadresse, så får du en invite. Just pm'd you Lenke til kommentar
a_m_e_s Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hehe. Som SicClown sa litt over her: Takker og bukker Slimda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Bare hyggelig. Jeg selger epost-adressene deres for penger, så det går opp i opp. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå