Audiosun Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg ønsker meg også en invite. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg slenger meg på køen også. Stiller selvsagt opp om jeg har invite i etterkant. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Sign me up Scotty! Stiller også med invitasjoner når jeg omsider får en Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg vil gjerne ha en invite. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Kunne og gjærne tenkt meg en Blir mye mas av sånne invitegreier altså Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Glemte å nevne det, jeg oppfordrer alle som ønsker en invitasjon å logge seg inn meg google kontoen sin på Plus.Google.com , dermed trykke "Hold meg oppdatert" , dette er fordi at jo flere som får invitasjon ..kan flere invitere flere folk. Så, la oss si at jeg fikk invitasjon, logger inn..osv Da har jeg 15 invitasjoner jeg kan g bort.(tror det fungerer sånn.) ..dermed kan vi også dele invitasjoner med hverandre. For tiden er google plus stengt for å registrere seg med invitasjoner , men vil snart åpne igjen. Det beste er å få skaffet seg en invitasjon ! Endret 6. juli 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Gjorde det i går eller dagen før det tror jeg og har enda ikke fått noe. Lurer på hvor lang tid det tar. Takk for navnendringen og bra initiativ til 1. post. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Tar gjerne imot en invite hvis noen har Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hei, jeg ønsker svært gjerne en invite! =) Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg hadde også blitt veldig glad for en invite Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har fått en invite allerede 2bad, man må være 18 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Har 3 stykker liggende, men trenger bare en. Gir to bort til de personene som gir meg best grunn til at de burde få en... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har fått en invite allerede 2bad, man må være 18 URK... jeg hakke fått noen enda Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Gi dem til de øverste i køen du, Carl Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Har 3 stykker liggende, men trenger bare en. Gir to bort til de personene som gir meg best grunn til at de burde få en... Heii... Gi meg 5 min her.. må bare skrive en PM som det svinger av Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Har 3 stykker liggende, men trenger bare en. Gir to bort til de personene som gir meg best grunn til at de burde få en... Heii... Gi meg 5 min her.. må bare skrive en PM som det svinger av Huff, nei beklager ikke bruk tid på det. Jeg bare kødda :/ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Synes du skal gi de til de som er øverst i køen. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Huff, nei beklager ikke bruk tid på det. Jeg bare kødda :/ Føler meg litt lurt nå :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå