myhken Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Merkelig. Min ser annerledes ut. Det er ikke noe [0] der nå. Heller ikke noe [Del] knapp. Noe jeg må skru på en plass? Nei, ikke som jeg vet om. Har vært der siden jeg fikk tilgang. Men jeg har gmail da, så Google+ er koblet opp mot den. Slik ser her skjermbildet mitt ut når jeg er pålogget: Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Sendte invitasjon til de 2 siste som spurte Lenke til kommentar
myhken Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Sendte invitasjon til de 2 siste som spurte Gjorde jeg å...hehe, gadd bare ikke å skrive det..burde kanskje ha gjort det ser jeg nå. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Samme her, gadd heller ikke... 1 Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Hvis noen hadde en invite hadde jeg gjerne tatt i mot en. :!: [email protected] EDIT: Takker for invite Endret 9. juli 2011 av Borkiz Lenke til kommentar
myhken Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Noen som har en invite? Det er helt åpent nå, og det er ubegrenset invites..men trenger eposten din for å legge deg til. 1 Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Noen som har en invite? Det er helt åpent nå, og det er ubegrenset invites..men trenger eposten din for å legge deg til. Hva mener du med det? Har de som er brukere ubegrenset med invites? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hva mener du med det? Har de som er brukere ubegrenset med invites? Jepp, når du først er inne så kan du invitere så mange du ønsker...for øyeblikket i alle fall. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Merkelig. Min ser annerledes ut. Det er ikke noe [0] der nå. Heller ikke noe [Del] knapp. Noe jeg må skru på en plass? Nei, ikke som jeg vet om. Har vært der siden jeg fikk tilgang. Men jeg har gmail da, så Google+ er koblet opp mot den. Slik ser her skjermbildet mitt ut når jeg er pålogget: Slik ser det ut hos meg: Har visket ut noen navn, bare. EDIT: Jeg bruker vanligvis Opera. Jeg prøvde å logge meg på i Chrome, og da er alt som det skal. Tydeligvis Opera som ikke viser det riktig. Møkk. Endret 9. juli 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Ja, Opera har problemer med å vise siden skikkelig. Er svært plagsomt egentlig. Har ikke lyst til å bytte nettleser heller akkurat... *edit* F12, Identifiser som Firefox. Problem løst. *edit2* Trodde jeg... Endret 10. juli 2011 av Slimda Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ja, Opera har problemer med å vise siden skikkelig. Er svært plagsomt egentlig. Har ikke lyst til å bytte nettleser heller akkurat... Kan jo hende det er noe de fixer opp i etterhvert... Det er jo tross alt en beta versjon dette her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Google har aldri likt Opera særlig. Er alltids noen funksjoner som er vanskelige å få til. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Hovedgrunnen til at jeg bruker Opera, er at det fortsatt er den raskeste browseren, spesielt når det gjelder mouse gestures (siden det er innebygd). Er avhengig av mouse gestures... Bruker Chrome av og til når jeg bare skal se på film i YouTube eller noe. EDIT: Valgte "Mask as Firefox". Da ser det ut til å funke bedre. Knappen vises i alle fall, men den har ingen funksjon Endret 10. juli 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg bruker FireFox ver 5 her hjemme så det har nok en betydning. Har ikke testet ut Google+ i noen annen nettleser enda. Slik ser varslet ut når det har kommet noe der: Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) tar gjerne i mot en invite edit: vekk med epostadressen Endret 10. juli 2011 av trrunde Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) tar gjerne i mot en invite Sendt Endret 10. juli 2011 av Noreply Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) tar gjerne i mot en invite Done.. Kanskje ikke så smart å skrive e-post adresser åpent i forumet ?? Jeg mener, er det ikke det mest effektive måten å erverve all verdens spam og annet rask? Sende PM er kanskje lurere? Endret 10. juli 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Fikk nettop to invites takker, er spent på å se om det er så bra med google+ som aller sier at det skal være edit: fint om dere gidder å ta bort epostadressen min i quoten Endret 10. juli 2011 av trrunde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå