lilfire Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Har tilgangt til å sende ut invite Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Har tilgangt til å sende ut invite Jeg har enda ikke fått noen invite Jeg sender min e-post adresse til deg på OM og håper du kan være så snill å sende... På forhånd takk Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Send meg e-post, så skal dere få! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Send meg gmailen din på PM Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 er det noen som har merka at Invite knappen er blitt borte? :O Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 er det noen som har merka at Invite knappen er blitt borte? :O urk... så lenge varte den morroa Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Men jeg kan forsatt invite, bare på en mer tungvindt måte :////// Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Er google+ et stort virushull? Får mail fra noen venner som er der. Vett ikke om de deler linker eller hva det er men når jeg får mailer så klikker hele outlooken. Bruker 15 minutter på å få slettet mailene. Må inn og ut hele tiden. Får opp denne boksen når jeg trykker på mailen: Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er nok heller du og vennene dine som har vært dumme, og klikket på en link dere ikke skal inn på. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Invite knapper er borte ja :s Lenke til kommentar
DizoriaN Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg tar gjerne en sånn invite! Så vis noen vil være en stor knupp, så takker jeg ikke nei Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg tar gjerne en sånn invite! Så vis noen vil være en stor knupp, så takker jeg ikke nei gmail? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Vil også gjerne teste ut google+, så hvis noen har invites igjen så send meg gjerne en PM. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 LOl, send meg gmailen din. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg tar gjerne imot en invite Lenke til kommentar
DizoriaN Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg tar gjerne en sånn invite! Så vis noen vil være en stor knupp, så takker jeg ikke nei gmail? Sendt deg PM. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Slenger ut min mail i håp om at en snill sjel vil gi meg invitasjon [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå