Kaarerekanraadi Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Ja? Har det det? Blir det for mye mas og innblanding i noe som ingen egentlig kan gjøre noe med? Folks reaksjoner er personlige og man må selv takle tapet når de profesjonelle drar. Trenger vi kriseteam i kommuner? Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Man må selv takle tapet selv når de profisjonelle er det. Det handler bare om å få litt hjelp på veien, men om man ikke vil ha den hjelpen så kan man si nei takk. De fleste kommuner skal vel ha slike kriseteam. Så jeg mener definitivt ja, vi bør ha et tilbud til folk etter ulykker, men det skal selvsagt ikke være noen tvang. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Før i tiden var det for få kompetente til å hjelpe mennesker som hadde opplevd fysiske og psykiske traumer. Nei, det er ikke for mange. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Føler ikke at jeg blir nedrent av krisehjelpsteam i hverdagen min, så her må jeg helt ærlig svare nei. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Vi har vell større problemer her i verden en krisehjelp, siden det er som mye annent .. frivillig, så om du er ute for en ulykke, eller noen rundt deg å presten, politiet, rødekors og barnehagen kommer hamrende på døra soo say the magic words .. NOOES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå