IceCool Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg har HP Pavilion 7950 med xp Åja sier du det? Er du sikker? Jeg ser det ingen steder, står jo bare 5000 plasser i den forbanna SIGNATUREN DIN, moderator tar en kikk på deg senere btw- lykke til Lenke til kommentar
mr x Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hvis du dobbel-klikker på ikonet min datamaskin så står det kontrolpanel på siden. trykk på kontrollpanel for og åpne den.trykk så på ytelser og velikehold.der ser du system åpne den mappen .der står det hvor mye ram du har på pc din. du kan også se direct x som ligger på program-filer på c:(ved siden av win) eller last ned aida 32..der står det alt om din pc(rammen også) har hvis ikke lest alle postene her,ser ut som han har allerede gjort det Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 greit, jeg fjerner den, men ikke spør meg senere om hvordan PC jeghar da!!!! Ringer heller hp support jeg :o Lenke til kommentar
mr x Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 ja gjør det.. da slipper vi og bry oss tips..prøv og vær litt mere ydmyk og forstålige neste gang . greit at ikke du vet så mye om pc,men alt det "dritpraten"din.. Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 greit....Om alle virkelig hater meg så fælt så skal jeg pelle meg bort herfra!!!! Min siste innlegg er denne!!! Lenke til kommentar
Planiar Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Dette utviklet seg til en god NAG thread, saa stakk fyren Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 og hva mener du med det? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Min siste innlegg er denne!!! Farer du med løgn!? Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 ops, glemte meg..... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Slutt med den jævla hakkingen på Tarantell, ikke alle kan like mye om data, men man lærer etter vært, så hjelp fyren, ikke mobb. Jeg hadde ett lignende problem, jeg skulle oppgradere fra 128 til 256, så jeg kjøpte en 256 brikke, men det funket ikke i maskinen, selv om HK tåler totalt 256 MB ram, problemet var enkelt, siden det var 2 ram plasser, så tar hver plass KUN 128 M, altså jeg har nå 2 stk 128 MB ram (ikke den som er beskrevet under). Så probelemt til Taranell er enkelt, ditt HK tåler totalt 512 MB ram, men hver av de 2 ram plassene tåler kun 256 mb, men siden du har en brikke på 512 i den ene, så greier ikke HK og registrere mer enn 256 og den legger til den andre som er 128 og du får det du sitter med 384. Dette fant jeg ut ved prøving, og det gjør du nå også, så har du lært litt til neste gang, så slipper du kanskje alle idiotene. Lenke til kommentar
Planiar Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hehe, vi hakker ikke paa tarantell fordi han ikke kan data. Jeg kan heller ikke saa mye (om overklokking) men jeg kan mer enn han vel og merke. Det er det faktum at han er saa frekk rett og slett. Her pr0ver vi aa hjelp han og han gir egentlig en god ******. Men igjen, vi hakker ikke paa han fordi han ikke kan saa mye med data. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg minner om at vi har retningslinjer her på forumet Makan til drittkasting, dere får en sjangs til og roe ned oppførselen og ordbruken her, mer off topic snakk og drittkasting/mobbing her blir belønnet med ferie. Det gjelder flere. Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 0 | 0 ____/ |_| Der ser dere!!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det samme gjelder deg, så ro dere ned. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Tilbake til saken , hva er problemet videre ? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 AndersT2: Kortet hans støtter jo 2x512 ram! Altså 512 ram pr slot. En ting som kan være er at me har noen filer liggende igjen etter xp instalasjon. Og nedlasting av "ram programmer" kan ha noen slags innflytelse. En real formatering med xp på ny ville kanskje ha gjort jobben? Og kanskje med bare 512 brikka. Å heller sette i den ytterlige brikken etterpå. Og bare et liten trøst, vis det viser seg at brikken ikke kan jobbe sammen holder det plenty med 512 ram. 256 er jo akuratt nok til xp. Med mindre en skal jobbe mye med tungt materiale som store bilder osv har man ikke bruk for så mye mer. Spesiellt siden hastigheten er "kun" er pc133... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 så sier også bios 384 da. er litt enig i at tarantell er litt vel frekk, han burde skjerpe seg, ellers er det vel ingen som gidder å hjelpe ham til slutt. og tror ikke han som kalte bilen din "skrapet" sa noe om at han har en bedre bil. dessuten tror jeg "skrapet" var en betegnelse på PCen din. skryting er også ingen positiv ting :-? . Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Kan du ikke ta de 14 fine årene dine og bilen til faren din og kjøre skrapet til Elkjøp og få det ordnet, om du ikke får det til så får du finne hjelp annen plass. Synes ikke du skal rope så høyt om IQ og PC oppgradering :grump: Er det bare jeg (og iver89) som faktiskt forstod at det var datamaskinen han refererte til som "skrapet"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå