magnemoe Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Har vurdert lenge å bygge inn pc i møbler for å gjøre det litt mer stuevennlig. Her har du jo ferdig ramme. Bare å kappe ut til bakdeksel og skru fast, og voila så er det på plass.. Da mangler bare lufstrøm-problemet.. Nå selger Lian Li også kun bunn og bakplate, bedre for egene kabinetter eller innebygning. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg siterer: "Det vil i tillegg bli veldig støvete over tid, så det gjelder å ha en støvsuger eller litt luft på boks i nærheten" Luft på boks er jo rimelig greit, men jeg må spørre hvorfor HW.NO anbefaler å bruke støvsuger i/rundt ømfintelig elektronikk. Det er jo nesten som å be om å få komponenter ødelagt av statisk elektrisitet. Nå må jeg si meg uenig her. Nevnte samme greia for en tidligere lærer innen elektronikk og admin. dir. i et dataselskap, han så rart på meg og spurte om det var lufta som skulle ha statisk elektrisitet? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Trenger man en testbenk holder det lenge med pappen som følger med hovedkortet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå