Gå til innhold

[Løst] Duger denne for meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den virket veldig lovende. Leste en brukeranmeldelse på komplett at maskinen tar de fleste nye spill på medium, men den henger litt. Ut i fra det vil jeg kunne si at du får lite utbytte fra grafikken i BF3 siden du sikkert ender med å kjøre med lav grafikk. Og med tanke på det tynne designet vil maskinen fort bli varm når den utsettes for litt mer krevende arbeid (spill, bilde/video-redigering osv).

Men dette er bare hva JEG TROR, har ingen erfaring med den modellen eller Acer generalt. Men til surfing og filmtitting er den sikkert helt suveren!

Lenke til kommentar

BF3 blir nok relativt krevende, men maskinen er temmelig kraftig til bærbar å være - på tross av at både skjermkort og prosessor er forrige generasjon. Jeg tror du må betydelig opp i pris for å få noe som er betydelig bedre. Det er ikke dermed sagt at det er en super gamingmaskin, men så lenge du skal ha laptop og ikke har vunnet i lotto tror jeg ikke du finner særlig mange bedre valg.

Hvor godt den takler BF3 finner du ut når spillet slippes, men på tross av at spillet sikkert blir temmelig krevende bør den nok klare medium settings tålelig greit.

Vær imidlertid obs på at en slik maskin typisk vil ha kortere batteritid enn en typisk allrounder. Oppgitt tid på 3,4 timer, og den reelle tiden ligger sikkert 20-40% lavere enn det igjen. Mye mindre enn det igjen ved full load.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...