Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Tenker ofte det samme om bilister når jeg er ute med hesten min. Hold dere for faen unna, her rir jeg og bråkete biler som kjører alt for fort forbi kan være svært ubehagelig. Idioter i trafikken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Ja, selvfølgelig ikke E6 eller andre sterkt traffikkerte veier da. (selv om det er ved min fulle rett, med mindre noe annet er spesifisert) Endret 5. juli 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Populært innlegg kris98 Skrevet 5. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. juli 2011 12 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hold dere til helvete unna veien. Det blir som å be billister holde seg unna veien ... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) (irrelevant etter trådoppsplitting) Endret 5. juli 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jepp. Syklister har like stor rett til veien som bilister har. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jepp. Syklister har like stor rett til veien som bilister har. Betyr ikke at de ikke er irriterende. Bilister kan heller ikke kjøre på fortau eller gangvei. Det kan derimot sykler. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Skal man sykle fort er det ikke trygt og ferdes på gangveier da. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Skal man sykle fort er det ikke trygt og ferdes på gangveier da. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Pga gående folk som virrer rundt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Nstin Skrevet 5. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. juli 2011 Tenker ofte det samme om bilister når jeg er ute med hesten min. Hold dere for faen unna, her rir jeg og bråkete biler som kjører alt for fort forbi kan være svært ubehagelig. Idioter i trafikken. Lol sånne som deg er det artig å kløtsje inn og ruse den 2.4l store diesel motoren min med uten eksosanlegg på 10 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Sånne som deg anmelder jeg på flekken, du utgjør en stor fare i trafikken! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Sånne som deg anmelder jeg på flekken, du utgjør en stor fare i trafikken! Lykke til med å se skiltnr mitt du har ikke noe i trafikken å gjøre Endret 5. juli 2011 av Nstin 6 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Pga gående folk som virrer rundt. Right, og det finnes ikke mange biler som virrer rundt på veien? Pleier da å være flere biler på veien enn folk på fortau/gangvei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Slutt nå å kvervuler sånn.. Lenke til kommentar
Populært innlegg kris98 Skrevet 5. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. juli 2011 Konklusjon: Hester, sykler og andre ikke-motoriserte kjøretøy har ingenting på veien å gjøre. 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg Deadringer Skrevet 5. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. juli 2011 Syklister. Hold dere til helvete unna veien. Hold dere unna spandexen. Du er ikke Thor Hushovd. Du er ikke Lance Armstrong. Du er ikke kul. Du er forhatt av en hver oppegående billist. Idioter. Du skrev ned akkurat hva jeg tenker om temaet. Tenker ofte det samme om bilister når jeg er ute med hesten min. Hold dere for faen unna, her rir jeg og bråkete biler som kjører alt for fort forbi kan være svært ubehagelig. Idioter i trafikken. Ta hesten din og kom deg til helvete ut av trafikkert vei. Hold deg til ubrukte grusveier eller gangstien, før noen kolliderer i deg og gjør dyret ditt til hva det burde være - pølse. 14 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Det er en feilaktig konklusjon, selv om jeg kan se irritasjonsmomentet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Sånne som deg anmelder jeg på flekken, du utgjør en stor fare i trafikken! Nei du og hesten din utgjør en stor fare i trafikken. Du hindrer andre trafikanter. Det gjør ikke bilene. Hindringer skaper irritasjon, irritasjon fører til ubetenksomhet og sjansetakning, som igjen skaper problemer for alle. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå