Vent180dager Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Tenkte kanskje hk kom med innebygd..? Http://www.dustinhome.no/pd_5010588693.aspx? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kommer an på om du vil ha trådløst eller om du skal bruke kabel. Hvis du vil bruke kabel trenger du ikke et nettverkskort, men hvis du vil har maskinen trådløs må du ha et tilleggskort. Jeg har ingen anbefaling på trådløse nettverkskort desverre. Mvh Faller Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Kommer an på om du vil ha trådløst eller om du skal bruke kabel. Hvis du vil bruke kabel trenger du ikke et nettverkskort, men hvis du vil har maskinen trådløs må du ha et tilleggskort. Jeg har ingen anbefaling på trådløse nettverkskort desverre. Mvh Faller Skjønner.. Hvor mye burde jeg investere i nettverkskort? Har 24mb/s nett her. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 nja, pris kommer an på hva du vil legge ut, samt hva du trenger av funksjoner. Ofte så har nettverkskort som er dyrere flere funksjoner. Jeg ville valgt et kort som har mulighet for N og G nettverk. Mvh Faller Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Skal du ha trådløst og du vil ha maks stabilitet så må du ta Windows ut av ligningen. Det vil da si på en ganske enkel metode og det er å bridge 2 rutere og koble til ruteren med kabel. Når begge ruterne er flashet med 3 parts Linux firmware av typen DD-WRT så får de såpass stabil som du kan få det. I tilegg til en del funksjoner som kan gjøre hverdagen til enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå