Exploration Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hei, jeg er en av mangen som har jobbet offshore med ADHD før de nye reglene. Jeg har ikke nevnt det tidligere. Jeg har altid klart meg helt fint uten medisiner tidligere offshore. Etter en stund på land og utgått helse attest, oppdager jeg at nye regler ikke tilatter Adhd Offshore! Jeg har fått ny jobb offshore nå. Hva gjør jeg? Sier fra om det og håper på dispensasjon.. Holder helt kjeft? Har dem lov og sjekke lege journalen min feks ved fornying av helse attest etter de nye reglene kom? Noen der ute som sitter på noe info/erfaringer? Lenke til kommentar
Exploration Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Hei, jeg er en av mangen som har jobbet offshore med ADHD før de nye reglene. Jeg har ikke nevnt det tidligere. Jeg har altid klart meg helt fint uten medisiner tidligere offshore. Etter en stund på land og utgått helse attest, oppdager jeg at nye regler ikke tilatter Adhd Offshore! Jeg har fått ny jobb offshore nå. Hva gjør jeg? Sier fra om det og håper på dispensasjon.. Holder helt kjeft? Har dem lov og sjekke lege journalen min feks ved fornying av helse attest etter de nye reglene kom? Noen der ute som sitter på noe info/erfaringer? Info om dem har lov og sjekke lege journalen min. Regler generelt rundt det, er også til god hjelp Lenke til kommentar
Exploration Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Hei, jeg er en av mangen som har jobbet offshore med ADHD før de nye reglene. Jeg har ikke nevnt det tidligere. Jeg har altid klart meg helt fint uten medisiner tidligere offshore. Etter en stund på land og utgått helse attest, oppdager jeg at nye regler ikke tilatter Adhd Offshore! Jeg har fått ny jobb offshore nå. Hva gjør jeg? Sier fra om det og håper på dispensasjon.. Holder helt kjeft? Har dem lov og sjekke lege journalen min feks ved fornying av helse attest etter de nye reglene kom? Noen der ute som sitter på noe info/erfaringer? Info om dem har lov og sjekke lege journalen min. Regler generelt rundt det, er også til god hjelp Anyone? =/ Har ikke lange tiden før jeg må ta valget.. Fortelle om det, eller ikke. Hadde sittet uverdig pris på litt hjelp her. Er temelig stresset. Takk på forhånd! :-) Lenke til kommentar
jsmtek Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Litt kinkig den da. Siden du allerede har jobbet på sokkelen tidligere, kan det være det er litt lettere for deg å få disp. Hvis du fornyer helseattesten din hos en annen/ny lege så tror jeg ikke de sjekker journalen din uten videre. Jeg fornyet nylig min helseattest, hos fastlegen (tidligere har jeg gått brukt bedriftshelsetjenesten), og hun sjekket ikke opp noen ting. Gikk bare gjennom den vanlige sjekklista. De spør jo gjerne om man har noen sykdommer el. kan jo fort glemme å nevne det ;-) Men skulle det komme frem i ettertid at du har bløffet så kan det være du får andre problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå