freddas Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Finnes det i det hele tatt en laptop mindre enn 15.6" med innebygget cd/dvd? Har lett en del, men alle jeg finner er med såkalt "HDD - DVD SuperMulti" som såvidt jeg har forstått er ekstern? Dama skal kjøpe ny laptop, men hun synes 15,6" blir for stor. Hun syns egentlig 11,6" var perfekt, og 13,3" går til nød. (imo så funker 14" også) Men jeg klarer ikke å finne en med intern CD/DVD... Noen som kan hjelpe meg? Endret 5. juli 2011 av freddas Lenke til kommentar
thomit Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Du får DVD/CD brenner/spiller helt ned i 12,1-tommere. DVD super multi betyr bare at det er en kombinert DVD og CD brenner og spiller. Lenke til kommentar
freddas Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Du får DVD/CD brenner/spiller helt ned i 12,1-tommere. DVD super multi betyr bare at det er en kombinert DVD og CD brenner og spiller. takk for raskt svar.. Men ta denne f.eks; Acer TimelineX Ifølge overskriften til produktet skal den ha DVD-RW, men på bildene ser jeg ikke noen DVD-RW (med mindre dagens optiske enheter har en god skjulefunksjon)... Ifølge acer sine hjemmesider har den "HDD - DVD-SuperMulti" altså dette: HDD - DVD-SuperMulti Blir ikke helt klok på dette jeg altså... :S Lenke til kommentar
thomit Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Her er en liste med de aller fleste bærbare opp til 13,4 tommer, med intern optisk enhet. Edit: Rettet "opp til 13,3 tommer" ... da det faktisk var 1 bærbar der på 13,4 tommer Endret 5. juli 2011 av thomit Lenke til kommentar
freddas Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Her er en liste med de aller fleste bærbare opp til 13,3 tommer, men intern optisk enhet. ohhh... tusen takk.. Var ikke klar over siden prisjakt.. har bare brukt kelkoo og syns den suger.. Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå