abene Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Slipper trådløs lasermus med lang batterilevetid. Lett spillemus fra Gigabyte Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Skeptisk... Jeg skal i hvert fall aldri ha trådløs mus igjen! Etter tre forskjellige typer som alle hadde problemer med ditt og datt ble jeg lei. Ingen jeg kjenner som spiller på PC bruker trådløs mus. Takke seg til Razer Imperator <3 Endret 5. juli 2011 av Stigtrix Lenke til kommentar
Exsoldier Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvorfor står det ikke hvilken teknologi? RF er elendig. Bluetooth 2.0 funker GREIT nok. Dersom det hadde vært snakk om Bluetooth 3.0 eller lignende hadde jeg gått i innkjøp. Men disse tragiske RF musene er alt for dårlige i rekkevidde. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Det er jo også kommet mus som bruker lokalt WLAN. http://www.dinside.no/869917/hp-wifi-mobile-mouse Selv bruker jeg Microsoft Sidewinder X-8, som fungerer helt utmerket til spilling mm. Minuset med X-8, er at jeg får antydning til musehånd pga geometrien. Lenke til kommentar
uylum Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 bruker mx1000 har hatt den i minst 5 år vil ha ny men er avhengig av alle knappene som sitter perfekt på den:P Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Holder med til ledning Det fungerer. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Slolv Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Holder meg til Logitec og Razor jeg. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hadde vært fristende vis den hadde hatt høyere DPI. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Mamba er bare utrolig. Går aldri tilbake til kabelmus igjen etter å ha spilt med den i snart ett halvt år. Savner god lengre batterilevetid. Men for lav DPI for min del + elendig design på tommelknappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå