Kimble Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hoff.. har ikke hatt noen døde pixler på skjermen min til nå. For noen minutter siden satt jeg i putty (Svart bg) og plutselig når jeg går nedover i pico dukker det opp noen orange prikker?! Det er bare i når jeg scroller nedover slik at de oppstår, når jeg f.eks bruker lcd test programmet vises de ikke. Hva i alle dager er dette fornoe?! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Sannsynligvis bare en oppdateringsfeil fra windows' side.. Har dem ofte jeg, og jeg har også TFT-skjerm, men uten at det skulle bety noe. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Dette er helt vanlig, og skyldes bare Windows og oppdaterings frekvensen... Dette forekommer ofte i programmer som er ensfarget, putty er jo så og si bare svart og dermed blir det lett å få en pixel feil nå og da. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Takk skal dere ha, kan enda sende inn skjermen på angrefristen, men jeg hadde ikke noe særlig lyst til det Lenke til kommentar
Moosehead Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har opplevd en pixel som plutselig døde (ble stående med samme farge) men som ble vekket til live igjen av litt forsiktig førstehjelp. Jeg simpelthen gnikket litt med fingeren over den døde pixelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå