Gå til innhold

Gi meg anbefalinger for passende ny musikk som jeg kan bruke som "roadtrip-bakgrunn" når jeg skal opp til Gokk i år!

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Hei, jeg håper emnetittelen er forklarende nok for de fleste ... ?! Når jeg foretar mine relativt lange og ensomme turer gjennom "Steinrøysa" vår, har jeg som tradisjon å plukke ut 1 stk. nytt album som følger meg hele turen (ja, jeg spiller ikke annet enn bare det albumet under hele turen). Forrige "roadtrip" brukte jeg gamle Bobbern som følgesvenn (Modern Times), men la ikke det være styrende på noen måte. Kom heller med sprelske forslag til alvorlig hektende musikk som kan fullende opplevelsene av å trille gjennom vårt fantastiske lille land!!

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Panic At The Disco har mye grei musikk, får hvertfall meg til å slappe av :tease:

Hmm, usikker på valget ditt av icon på slutten av meldingen (om det signaliserer at du reverier med meg) - men skal sjekke opp PATD. smile.gif

BTW: Musikken bør kanskje ikke være for "avslappende" !?

cool.gif

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Liker du Drum and Bass/Dubstep da?

kan du nok like uansett da :)

Fet musikk for fete anlegg. new_yes.gif Hørte på låten - og hvis albumet beveger seg i samme gate, vil det nok ikke holde ut hele "trippen" ...!?

Men jeg tror nok jeg leter etter ett album som er så variert at det "speiler" omgivelsene jeg beveger meg gjennom.

Lenke til kommentar

Liker du Drum and Bass/Dubstep da?

kan du nok like uansett da :)

Fet musikk for fete anlegg. new_yes.gif Hørte på låten - og hvis albumet beveger seg i samme gate, vil det nok ikke holde ut hele "trippen" ...!?

Men jeg tror nok jeg leter etter ett album som er så variert at det "speiler" omgivelsene jeg beveger meg gjennom.

Hva med Montée?

Selv synes jeg de er bra

Ellers er kanskje Friendly Fires et alternativ, kanskje?

Endret av Athey
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Appetite For Destruction av Guns N Roses er en bra klassiker man aldri går lei ;)

Hehe, joda den er ganske knæsj - men jeg leter etter noe "nytt" som "speiler" følelser man kan få ved å være ensom og bevege seg gjennom den norske kulturen !?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...