Swifty^ Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hei. Jeg må nå gå til innkjøp av ny PC, siden den bærbare er på kanten til å knekke sammen. Og siden jeg vil få mer for pengene ved å kjøpe en stasjonær, og skjeldent har PCen utenfor huset, tenker jeg gå for en stasjonær PC. Jeg drev en del med gaming før, men dette er noe som har minket veldig (spiller vel egentlig aldri), men vil gjerne at det skal ha mulighet for å spilles på hvis noe spesielt dukker opp. Men nei, ingen primær gaming PC. Ellers blir det litt bilderedigering (Lightroom/Photoshop). Samtidig som de standar tingene, overføring av tyngre tiler, film, musikk og blablabla. Har en QNAP-NAS som det går litt overføring imellom. Har ikke vært på data markedet på veldig lenge, så skulle gjerne hatt noen tips til en aktuell og god PC. Vil helst ha den ferdig montert fra f.eks komplett, da jeg ikke har så lyst til å sette en PC sammen akkurat nå, og blir enklere. PRIS: 5000-6000 men kan prøve å strekke meg litt hvis det er verdt det. Trenger ingen monster PC, men en som duger og som er kjapp. Takker for all hjelp =) Lenke til kommentar
anders123qwe Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Selger min pc til 4000 den kjører alle program fint og er i veldig god stand : ) Den kjører også dagens spill bra. bare spør viss du lurer på om delene etc : ) Lenke til kommentar
Swifty^ Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Takk for tilbudet. Men jeg er i utgangspunktet på utkikk etter noe nytt =) Endret 8. juli 2011 av Swifty^ Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Sjekk ut "sticky"-tråden der det blir forslått alternativ til 5000 og 7000 Lenke til kommentar
Swifty^ Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Antar du tenker på tråden "Den perfekte PC-pakke & bærbare", virker som veldig gode PCer begge de 2, og den til 5000,- ville sikkert passet meg helt perfekt. Derimot skulle jeg helst hatt PCen ferdig bygget fra f.eks komplett. Og det så ikke ut som om alle delene kunne kjøpes derifra. Komponentene: Kabinett: Antec One Hundred Prosessor: AMD Phenom II X4 955 BE Skjermkort: Asus Radeon HD 6870 DirectCU Hovedkort: Asus M4A87TD/USB3 Minne: Kingston HyperX 1600MHz 4GB Harddisk: Samsung SpinPoint F3 500GB SSD: Intel 320 Series 40GB Optisk drev: LG GH22NS50 Strømforsyning: Corsair CX 500W Så er vel igne som har noen tips til hvilke komponenter som kunne byttes ut slik at jeg kunne kjøpt den ferdig bygget fra en eller annen butikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå